LMJ Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 solgte den til en kompis... vi har leilighet sammen faktisk! haha. NEI det er ikke sånn du tenker:P så det gjorde ikke noe... får jeg kjøre den når jeg får lyst:) tok noen sinnsykt rå bilder sammen med en annen kompis i går! skal legge de ut jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Jeg debuterer med speilrefleks... ikke døm meg for hardt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Det var noen sinnsyke bilder! Ble skikkelig bra :D Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Det var noen sinnsyke bilder! Ble skikkelig bra :D takker!:) ble veldig fornøyd selv... ikke vanskelig å ta gode bilder med sååååå fine biler da!:) selvom jeg ikke er noen kjempefan av audi tt så synes jeg den er utrolig fin! helt clean! less is more:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Veldig fine bilder! :) Digger Golfen din Magnus... Hvor mye gikk den for? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Veldig fine bilder! :) Digger Golfen din Magnus... Hvor mye gikk den for? solgte den for 180 000... grei pris for begge føler jeg. vet ikke hva du tror jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Ble veldig svak for bilen nå ass...:pray Kompisen din skal vel ikke selge? ;) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Så nå solgte du bilen videre ja. Hyggelig å se bilen min bli så godt tatt vare på:) Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Oktober 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2007 Ble veldig svak for bilen nå ass...:pray Kompisen din skal vel ikke selge? ;) kan be han kontakte deg når han skal selge jeg... han skal kvitte seg med den til sommeren. så er du heldig får du deg en ny, rå bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 kan be han kontakte deg når han skal selge jeg... han skal kvitte seg med den til sommeren. så er du heldig får du deg en ny, rå bil:) Hm! :D Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Hmm, denne har jeg ikke sett før.. Var fet! Noe av det kulere G4 jeg har sett i norge:) Er så sinnsykt mye jalla fiks mix ute og går, men denne likte jeg! Er det Recaro Skinn? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Hvilket kamera brukte du her egentlig? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sv3||ing1 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Nikon D40:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Desember 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 skal du kjøpe ny bil? det blir vel vag da og? Jeg liker ikke de folka i byen med de halvferdige japsebilene sine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ailenrock Skrevet Desember 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2007 dette er full r32 styling sant? Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg