Gå til innhold

Endelig Golf igjen!

Ranger emnet

Cheron

Anbefalte innlegg

Originally posted by Cheron

Fikk også tak i spreder til 90 fanger. Venstre side. Har nå komplett spreder til venstre og feste stålet til høyre. Trenger spreder på høyre side. Noen som har???

Speedwell selger vel komplette sett, både med klare og gule glass. spørs om han har de fortsatt men.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 442
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da har jeg endelig fått på nye foringer. Har byttet lenkearmsforinger. Pusset bærebrua fri for skitt og litt overflaterust, og lakkert den + fjærbeina og bremsecalipterene svarte.

I morgen skal jeg montere nye caliptere bak. Og lakkere disse.

124_2437.JPG

124_2440.JPG

124_2441.JPG

124_2442.JPG

124_2445.JPG

124_2450.JPG

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var kjerra ferdig.. :)

Nye calipere bak, lakkert svart, luftet bremsene og alt funker. Synes pedalen gikk litt for langt inn før bremsene tar. Men det får jeg bare leve med. Bremsene funker! Stopper så det holder :P

Og brekket funker fremdeles ikke på høyre side. Får prøve å justere litt på vaierene i morgen. Nå er det øl! :D

Det neste som skal byttes nå er dempere. Tror jeg kommer til å gå for gule Koni.

Stabstag, foran, bak, og under foran og bak, skal hentes i Tyskland på mandag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bremsepedalen gikk fremdeles for langt inn etter luftingen... Fikk ordnet det nede på Møller med litt bedre utstyr. Så NÅ skjer det noe når jeg trykker pedalen i bånn :D

Deilig.. Nyelakkerte calipere, nyvaska bil, nyjustert stereo og gjort den ferdig.

Tyskland her kommer jeg!! :D

Skål!

ACFZHAYLaiML.JPG

124_2458.JPG

Skulle trodd jeg må finne frem vinterhjula. Det haglet da vi jobbet i går! Var bare å rømme og komme seg innendørs! Det nærmest spruta ned!

124_2455.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Goliath

Faen Leffy, skal du til Tyskland??

Når og hvor?

Søndag... Drar til Hamburg. På tur med fruen ;)

Men du kan være sikker på at jeg har inngått avtale om å få snuse litt i diverse sjapper der nede :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ble dårlig med utstyr på meg i Tyskland. Ble bare med kosen med dama og turen på Auto-bahn. Men det var jo artig det og da :D

Fant frem til Reinken etter litt leting. Bra service og engelskspråklig ansatte. Det store minuset var at de ikke hadde det jeg ville ha på lager...

Fant en sjappe til D&W i sentrum i Hamburg. Der hadde de heller ikke akkurat det jeg ville ha der og da...

Men men.. Lærte noe til neste gang: Bestill på forhånd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke dette...

Har originale fester og originale spredere og likevel må vi modifisere på 90 fangeren?? Forbanna dritt....

Men nå er det ihvertfall montert da. Etter en del banning og telefoner og plage diverse Golf mennesker.

Takk til Christian og Rolf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider