Gå til innhold

Hvordan skifte jordingskabler?

Ranger emnet

okrim

Anbefalte innlegg

Heisann! Har et problem med at batterie på golfen er helt flatt etter et par dager uten at bilen er i bruk. Har sjekket sikringsboksen at det ikke er noe som trekker strøm der, fant i alle fall ikke noe som skulle tilsi det. Derfor, etter å ha søkt litt på forumet, tenkte jeg at jeg skulle forsøke å skifte jordingkabler, og det er her jeg trenger litt hjelp. Bør jeg skifte alle kablene som går fra minuspolen på batteriet, eller holder det med noen? Hvilke type kabler bør jeg bruke, tykkelse osv.? Er det noen andre kabler enn jord jeg bør skifte? Noe annet som er viktig å tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår