HotNut Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Fikk nettopp nytt stabstag i posten og er litt usikker på kordan eg skal feste det, der er ikkje hull i tårnet. Kan eg bruke skjølvborande skruer på dette? holder det bra nok? Siter Golf GTI 16v 86 mod... som kjæresten min insisterer på å kalle "søt liten bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 ja, har gjort det selv på min bil. Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 det der er IKKE et stabstag, dette er et TÅRNstag\ Fjørbeinstag som noen kaller det!! det du kan gjøre for og få de til og sitte er: kjøp skruer, borr opp, og gjeng opp gjenger, da sitter det skikkelig. og du kan montere\demontere tårnstaget uten at gjengene blir ødelagt. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Litt tynt gods i tårnet, hvis man skal gjenge opp noe gjenger der. Selvborende skruer tror jeg ikke blir sterkt nok. 1) Bor hull, og bruk egnet mutter og bolt. 2) Bor hull, sveis ei mutter på undersiden, og skru en bolt inn. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg