asona_er_best Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 du har pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hva må gjøres for og delta på lånke ? må man være påmeldt langt i forveien, eller holder det og kommer, eller må man være med fra børjan ? Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 du ealoken, har skaffa to kamerater som muligens kunne bli med meg opp dit og sa at jeg sku være funksjonær så dem ville bli med:D.. får si i fra nærmere om den planen fortsatt holder, jeg kommer i hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 hva må gjøres for og delta på lånke ? må man være påmeldt langt i forveien, eller holder det og kommer, eller må man være med fra børjan ? send PM til FSR! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 du ealoken, har skaffa to kamerater som muligens kunne bli med meg opp dit og sa at jeg sku være funksjonær så dem ville bli med:D.. får si i fra nærmere om den planen fortsatt holder, jeg kommer i hvertfall ok, du sa at DU skulle være eller at DE kunne være? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 jeg kommer, og så ville dem gjerne være med.. om du trenger flere funksjonærer da:D.. om dem snur planene så sier jeg i fra. men at jeg kommer er nok så garantert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 det er 14 april jeg trenger mest hjelp til. har de noe erfaring i fra før? de kan godt hjelpe til med parkering og den delen der :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 okei, har spurt dem om 3.juni men dem er så ivrige at dem er sikkert med.. kan høre litt med dem i morgen og gi beskje.. kun han ene som har erfaring fra før av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ok. det er bra :) trenger ildsjeler som dere :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ild kun ved feiltenning her gitt.. hehe.. men joa, bare hyggelig å stille opp sånn.. og så får jeg se grombiler jeg så da er jeg fornøyd:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 hoppla. har nå ordnet 10 stk + meg til den 14nde april. men trenger flere. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg