tarzan Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Hei Trenger litt råd jeg. har lagt opp ledninger til anlegg i bilen min. Jeg gjorde alt dette på nytt da jeg kjøpte meg et sett høytalere bak i bilen. Jeg hadde problemer tidligere med interferrence på lyden, dette trodde jeg at jeg kom til å løse ved å isolere phonokablene som jeg trakk på nytt. (Strømkabel var allerede isolert). Phono og strømkabler ligger på hver sin side, så dette burde ikke være problemet. Kan det være forsterkeren som har takket for seg? Noen ideer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Dette kan komme fra cd spilleren, eller fra forsterkeren også. Har du sjekket jordingspungtet på spilleren og forsterkeren? Har hatt trøbbel med linjeutganger på spillere som har tatt natta pga for dårlig jording på forsterker.. :s Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 http://www.bilradiospesialisten.no/index.php?aID=36&ids=artID Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Heisann Tusen takk for gode tips. skal gå over alt dette i morgen. forhåpentligvis får jeg løst problemet mitt :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Lykke til! :) Støy er bestandig dritt når man har brukt tid å penger på stereo! :) Let us know når du har løst d da.. ;) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg