Gå til innhold

bilen er så lav bak men høy fremme :S

Ranger emnet

kentiver

Anbefalte innlegg

ok, men i sommer så hadde jeg på gule koni, ganske nye dem også, og helt nye fjærer. 40mm bak og 60mm fremme, men da ble den også ganske lav bak:/

kanskje fjærene var feil plassert hehe:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nejda, er 100% sikker på at det var rett:P Men skiftet alt fremme, kommer ikke på hva den heter men den gummifestet som er øverst på demperen\dempertårnet, de byttet jeg ikke bak.

Foringene har vel neppe noe med det å gjøre? Har et sett polyforinger liggende, har bare ikke noe verksted i t-heim som jeg kan bruke =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men i sommer så hadde jeg på gule koni, ganske nye dem også, og helt nye fjærer. 40mm bak og 60mm fremme, men da ble den også ganske lav bak:/

Det var veldig rart syns jeg. De demperne er jo også ganske så harde.

Veit ikke hvordan bilen blir hvis foringene i bakstillinga er slitte.

Er det dem du har liggende i poly?

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er noe som er skikkeli galt bak. Siste dagene har den sigd veeeldi ihop bak, så må vel bytte dempere i helga, men er så sabla vanskelig å få dem av fremme oppe i dempertårnet jo :(

er det den siste mutter i dempertårnet du ikke får løs? plagdes med det samme på min... sprut på litt 5-56 så løsner den nok:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider