drunkenPETE Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 http://www.filecabi.net/video/EvoIXisHitbyaSeagull.html :mat Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvomaniac Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 hahaha...fikk måkesprut på ruta der gitt:ahahahhaha: Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 litt lei lyd egentlig:P hehe Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Jeg lurer på om litt spylervæske og noen runder med viskerne hadde gjort susen der. Siter [o] '98 BMW 520i [X] '94 BMW 316i Compact - Vil det ikke, så skal det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 DrunkenPete, Her er videon av han som sitter i bilen og filmer. Å vi hater vell måker? :ratatatat http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=8869639229492036139&hl=en-GB Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 "Gentlemen, thaw your chickens!" Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Har vært med på det selv. Ikke i den farten da men tok en fugl i sverige i 140 km/t med en MB Sprinter. Skvatt så jævlig at jeg holdt på å dra av veien. Tok 2 stk på den turen men den andre så jeg kom og tok grillen så da skvatt jeg ikke så mye. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Vil ikke være altfor offtopic her, men her er en annen måte å jakte fugl på med EVO: Og en porsche: Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Det er noe annet en øyenstikkere. :p Hehe Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Hva er det med EVO og fugler?!? Jeg tok en sverm med spurv som kom ut av en busk når jeg feis forbi, lå 5-6 livløse spurver der når jeg var på vei tilbake gitt. Var heldigvis ikke noen som satt fast i grillen eller noen merker. De små fuglene er snillere enn måkene. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Hva er det med EVO og fugler?!? Jeg tok en sverm med spurv som kom ut av en busk når jeg feis forbi, lå 5-6 livløse spurver der når jeg var på vei tilbake gitt. Var heldigvis ikke noen som satt fast i grillen eller noen merker. De små fuglene er snillere enn måkene. Fine biler vettu :) Og da vil alle komme å se den på nært hold :) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Hvem har bildene fra innsiden av porscha? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Her er ihvertfall ett... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg