Svends3n Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Hva spiller best? Focal 165V2 eller Infinity kappa perfect 6,5"??? Hvor er disse lavest i pris? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Infinity får du slengt etter deg på http://www.indoaudio.com. Har ikke hørt Kappa Perfect, men Kappa spiller meget bra, og koster ikke stort. Har hatt 130V2, og den diskanten er bare helt elendig. Når man demper den (mye) blir lyden ganske bra, MEN diskanten min tok kvelden selv om den var dempet 6-7dB og fikk ren effekt uten (hørbar) forvrengning. Skal ikke ha Focal igjen, når produktene i "mellomklassen" ikke tåler å bli brukt. For øvrig liker jeg å spille høyt, men Focal-settet er det eneste jeg har ødelagt. Har hatt mye billigere og dyrere høyttalere før og siden som har tålt mye mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Okei:) Har bare hørt så mye bra om focal alle andre plasser, men ikke noe om infinity. hverken bra eller dårlig:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Infinity kappa er sykt bra på lykvalitet! Har hatt kappa 6x9" og var strålende fornøyd.. :) Indoaudio - er det auksjon? Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 ja det er en butikk som selger fra ebay:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg