Gå til innhold

Cadence vs Ground Zero

Ranger emnet

Laks1

Anbefalte innlegg

Hei.

Var å surfet litt på internett, å da fant eg 2 kasser som falt litt i smak hos meg, var ikkje store prisforskjellen. Men GroundZero 200 meir Watt per RMS. Hvilke av disse 2 ville dere valgt?

Cadence:

http://www.czt.no/catalog/product_info.php?cPath=1836_1840_1864&products_id=4017

Ground Zero:

http://iceaudio.no/index.php?func=vareinfo&vnr=17052&PHPSESSID=ad368451ff393c8f22e882012f2e386f

Kom gjerne med erfaringer. :)

Lurer på ein ting til. På Cadence'n står det:

Kan koples som 2 + 2 Ohm, 1x4 Ohm eller 1x1 Ohm

Betyr det da, at eg kan kjøpe ein UsAmps XT 1600.2

2x200w@4Ω/2x400w@2Ω/1x1100w@4Ω mono SN ratio 100 dB
Og kople den på 1x1100w@4Ω? Vil dette fungere?

På forhånd takk for svar.

Mvh Brynjulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ground Zero, fordi det virker som en gjennomgående bedre kvalitet gjennom alle seriene. Ikke bare de dyreste, som hos Cadence. Det billige fra Cadence virker veldig - tja, billig.

Den forsterkeren vil funke fint på det oppsettet, men jeg ville sett meg om etter en klasse D-forsterker isteden. XT2000D (?) fra samme produsent, f.eks. Enkelt forklart er klasse D mer effektivt, og belaster ikke det elektriske anlegget på bilen like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke erfaring med kicker, men det er vel trøkk i den kassa der også. men koster 1000,- mer enn ground zero kassa. spørs helt på hvor mye penger du vil bruke. husk at du må antageligvis ha kraftigere og dyrer forsterker for å drive 1200watt enn å drive 800watt;)

Mercedes 190e 2.0 -91

Mercedes 190e 2.3-16v -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider