Cosworthking Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Jau, som topic sier, åssen regner jeg ut gjennomsnitts fart på kjøring? Ere ikke Avstand/Tid? Prøvde på d, men fikk no sinnyke tall som ligna på snittfart som lemans biler ville ha kjørt, hehe..:titties: Avstanden er hvertfall 3,5 mil og tia er 23 min..:hellothere: Mjøndalen - Svelvik/Ebbestad..:titties: Noen som veit? Takker for Evt. Svar!:mat Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavamakt Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Ja, det er avstand delt på tid. Men du må bruke km delt på timer, altså 35km/0,38t = 92km/t Gjennomsnittsfarten var 92km/t... OBS: de er ganske hissige på kontroller i 60sonene på svelvikveien spessielt ved strekka på nesbyga/tangen.. mista nesten lappen der i januar.. Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Du kjørte ca 91,3km/t Altså, 20min er 1/3time, 23min blir da litt mer (0,383t) 35km/0,383t= 91,3km/t Det skulle vel stemme DAMN, litt forsent ute.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Ja, det er avstand delt på tid. Men du må bruke km delt på timer, altså 35km/0,38t = 92km/tGjennomsnittsfarten var 92km/t... OBS: de er ganske hissige på kontroller i 60sonene på svelvikveien spessielt ved strekka på nesbyga/tangen.. mista nesten lappen der i januar.. Aha! Var jo ikke så stor gjennomsnitts fart får`n si, men er jo begrenesa hva man får tell med Golf 3 Td..:titties: hehe.. Ja veit de er hissige på kontroller der, pleier å blinke godt med lysa for å se om d er no reflekser som lyser, hehe:D Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 han som sitter med laseren bruker vel sjeldent refleksvest da... hender jo dem sitter i grøfta/buskene å lurer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasj Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Da har man hvertfall noe å skylde på hvis du er "uheldig" å kjører på en av de!HEHE :worshipnissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 ja, siden det er påbudt nå så:D Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg