Gå til innhold

Fast Ford?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vurdert og melde meg inn i FastFord (Ford Motorclub of Norway). Jeg har prøvd og komme i kontakt med kundeservice der. Men får aldri noe svar. Det jeg lurer på er om de 250kr som du må betale i medlemsavgift er ett engangsbeløp, eller ei årsavgift.

Jeg lurer også på om de har avtaler med ford forhandlere i norge? Da tenker jeg på rabatter på merkevarer og slikt?

På forhond, takk for svar :)

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har vurdert og melde meg inn i FastFord (Ford Motorclub of Norway). Jeg har prøvd og komme i kontakt med kundeservice der. Men får aldri noe svar. Det jeg lurer på er om de 250kr som du må betale i medlemsavgift er ett engangsbeløp, eller ei årsavgift.

Jeg lurer også på om de har avtaler med ford forhandlere i norge? Da tenker jeg på rabatter på merkevarer og slikt?

På forhond, takk for svar :)

Hvis du tar å registrerer deg i forumet der kan du bare ta å sende en pm til de som har med styringa av klubben å gjøre...Da får du garantert svar.. Evt. fylle ut dette innmeldingskjemaet. 250 kroner er et årlig beløp ja, men første gangen du melder deg inn får du med klistremerker til bilen, t-skjorte og noe greier. Som medlem får du rabatter hos noen firmaer ja, men tror ikke dem har noen avtaler med ford-forhandlere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har had endel trøbbel med innmeldingssystemet i det siste, pga datacrash med mer.

250,- er et årlig beløp.

Vi har en rekke rabattavtaler, og vi er i forhandlinger med Ford Norge. De er positive til en avtale med oss, men det er tidkrevende å få i de rette menneskene i et så stort selskap.

Send meg en PM med det du evt måtte lure på, så skal jeg svare etter beste evne.

Om du ikke har fått svar fra oss tidligere beklager jeg dette.

MVH

Tommy Bye

Ford Motorsport Club Norway

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider