Gå til innhold

kjøp av sveisemaske

Ranger emnet

jettamaster

Anbefalte innlegg

tenke eg skulle kjøpa meg ein ny sveisemaske med automatisk nedblending.

var på astrup (bergen) og der hadde dei masker til gode priser.

det dei hadde var:

- esab ramatic 3-11 til 940kr

- esab eye-tech II til 990kr

kva er best av desse?? kom gjerne med andre forslag til ein formyftig prislapp.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er ikkje ein proff sveiser men kommer å bruke den når eg skal punkte og litt søm sveising.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 2 months later...

Jeg har en ESAB (Eyetech?) med bryter for DIN10/11. Har skiftet det klare glasset foran kassetten, og det kostet tyve kr ell.no.

Jeg har brukt den i 5-6 år og liker den veldig godt.

Solcellepanel = null batterier, bra tilpasningsmuligheter til hodet og strammehjul som holder den oppe når du prater skit. Den er monokrom grønn og er lys nok til å gjøre enkle ting uten å slå opp maska. Det er også opphøyde kanter slik at du ikke riper opp glasset når du legger den ned. Eneste ulempen (gjelder det alle masker?) er at den tilter litt for fort når jeg jobber litt trangs f.eks inni/under bilen og tar med meg ei arbeidslampe som trigger lyssensoren.

Jeg betalte 990kr+mva for den. Jeg ville bytte inn til en DIN8-13, men da må jeg kjøpe hele maska og det kommer på 2.500kr m/u mva.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...