phax. Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Kjeder meg en søndagsmorgen, så får vel introdusere golfen min jeg også. Er en gammel 93 modell med 1.4l og 60 søte små ponnier under panserert. Har tuslet og gått 192 000km og har fortsatt mange mange kilometer forran seg. :D Har ingen store planer fremover så det blir nok ingen prosjekt tråd dette, ikke utvendig hvertfall. Er ganske fornøyd med slik den står den dag i dag. Eneste jeg vurderer er ei lita frontleppe kanskje, også har jeg bestillt nye tåkelys, Hella crystal clear. Sideblinkern er allerede bytta etter disse bildene ble tatt. Innvendig skal CL interiøret pusses litt opp håper jeg. Få satt i et GTI/VR6 interiør, selv om mk4 hadde vært drømmen. mk4 gearkule og armlene er bestillt og ellers ikke så mye mer. Nok prat og mere bilder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mats'ern Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 utrolig pen golf phax:blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Takk takk.. ;) Gleder meg til sommerføre nå så sommerfelga kan komme påplass, og bilen kan få holde seg litt ren igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 se her ja! :) pen i lakken iallefall :D var litt tøft du har gjort med golfemblemet ved fremskjermene ;) du får oppdatere tråden din i blant da :D mange som ikke gidder det nå til dags (inkl. meg :P ) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Jo, takk. Hel lakkert for et par år siden, så fortsatt blank og fin. Gjør mye med utseende det. :) Blir vel noen små oppdateringer etterhvert, litt småpusk blir det vel mot sommeren tenker jeg.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Burde jeg gå for emblemfri grill, eller være litt orginal og beholde den som den er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 klart emblemfri, men i crom! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Ja krom'n vil jeg fortsette med hvertfall, får se hva man finner på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Idag kom det omsider en liten pakke med noe småsnacks fra TMtuning! Armlene må man ha! Ikke justert posisjonen helt her, skal vel ha det litt lengre frem. Og ikke skrått nedover.. :D Fargeforskjellen er ikke like stor i virkeligheten, både setene og armlenet er mørkere. Går uansett med en liten plan om nye seter.. Golf 4 GTI girkule og mansjett, vurderer ta en Marvil og kappe stanga. Men det får bli senere.. Og disse får man prøve få montert iløpet av morgendagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Ble bra det der.. :) Armlene er genialt, skjønner ikke åssen jeg klarte meg uten tidligere.. Kutting av girstang (3-4cm) er også å anbefale, blir mye bedre å gire. Fort gjort er det også.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Ja skal få kappet den etterhvert, mest for syns skyld! :D men hadde ikke noe utstyr for hånden. Også trenger bilen en grundig vask både innvendig og utvendig! Men er jo håpløst å holde den ren på den her tia av året.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 se her ja! samme sexy stoler jeg hadde for et år tilbake :P kan ikke si jeg savner dem! btw,hvis noen vil ha dem kan dem få alle for den rette sum av 50,- ! :p uansett! hvor fikk du tak i den sølvdingsen rundt girmansjetten? :D melike! :) hehe.. og for guds skyld ta en marvil, å ha kortere stang er KNALL! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 satan det så bra det så ut med chrom i grilllen på den bilen!!! nydelig bil du har! KREMT: var det ikke jeg som kuttet stangen først da Marvil? :D Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Takk takk! Hvem som kuttet først aner ikke jeg, bare sett guiden til Marvil i DIY tråden.. :D Den kromlista rundt girmansjetten mener jeg ble kjøpt på autospar, men klarte ikke finne den igjen der nå. Fått montert blinkers og tåkelysa idag. Og bytta ut de rustne skiltholderne til noen andre i krom som ikke ruster. Ikke orka tatt noen bilder enda.. :P Ser at gitteret i frontfangern skulle vært bytta, ikke så pent å se på lengre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 satan det så bra det så ut med chrom i grilllen på den bilen!!! nydelig bil du har! KREMT: var det ikke jeg som kuttet stangen først da Marvil? :D Tror kanskje jeg var før dere begge gett. hehe Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg