Skody Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Jeg vet ikke helt hvorfor jeg gidder svare her, men bilforumet er fortsatt en gratistjeneste. Og både forumet og kjøp/salg delen er frivillig å bruke. Dere får brenne noen dekk og sprenge et par bydeler. Se om det hjelper. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Jeg vet ikke helt hvorfor jeg gidder svare her, men bilforumet er fortsatt en gratistjeneste. Og både forumet og kjøp/salg delen er frivillig å bruke. Dere får brenne noen dekk og sprenge et par bydeler. Se om det hjelper. :) Hva er egentlig vitsen med den holdninga der? Hva er Bilforumet uten brukere? Da kan jo Moderatorene sitte å kose seg å selge ting til hverandre å lete gjennom hundre kategorier... Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Jeg fant mye mer interessante ting på den gamle. Satt og så igjennom alt fra dørlister til mp3 spillere til biler og koste meg. Den nye greia bruker jeg ikke i det hele tatt. Så. Jeg er enig med de fleste her. Gamle best, tilbake, snart, plz? Gjorde forsåvidt det samme selv, så er helt enig! Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 er helt enig , det gamle var best Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Den gamle var absolutt best! Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Makan til arrogant holdning. Hva med å gjøre det litt mere brukervennlig igjen? Er ikke lett å innse at man kan ta feil. Å feile er menneskelig..å innrømme feil er medmenneskelig..eller skal vi si jævli vanskelig. Åpne øya og øra...Særinger!!! MMMMMØØØØKKKKKAAAAAFFFFFOOOOORRRRUUUUUMMMM...:bambam: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Vi jobber med å forbedre den nye og gjøre den mere brukervennlig! Vi har en programmerer som jobber med det nå :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 I mitt tilfelle er kjøp/salg-delen ikke så verst. Det er litt kjedelig å sitte å lese om biler som allerede er solgt:) Håper det blir en bedre løsning på det området.. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Er vell som Rema 1000 Reklamen sier! "Det enkle er ofte det beste" Gå tilbake til Forumbasert Kjøp/ Salg! :) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Er vell som Rema 1000 Reklamen sier! "Det enkle er ofte det beste" Gå tilbake til Forumbasert Kjøp/ Salg! :) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile også hver gang man trykker på "nye innlegg" er det 4 sider med kjøp og salg ! separerte avd er tingen! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 det gamle forumbaserte var ekstremt mye bedre, det nye funker dårlig. er ikke respons på noe lengre. få tilbake det gammle!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 enig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 U have my vote. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Makan til arrogant holdning. Hva med å gjøre det litt mere brukervennlig igjen? Er ikke lett å innse at man kan ta feil.Å feile er menneskelig..å innrømme feil er medmenneskelig..eller skal vi si jævli vanskelig. Åpne øya og øra...Særinger!!! MMMMMØØØØKKKKKAAAAAFFFFFOOOOORRRRUUUUUMMMM...:bambam: så stikk på et anna jævla forum da! bruker sjøl ikke kjøp salg, og tviler på jeg husker den gamle delen. men syns den nye er litt klein. men flott at dere tar kritikk og jobber med saken:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Når jeg trykker på "til salgs" på kjøp/salg delen får jeg bare opp 2stk kategorier om gangen? foresten, bil stereo får jeg ikke opp, må trykk på en annonse som ligger på hovedsiden "foreks en cd spiller" på kjøp/salg og så trykke på bilstereo for og se annonser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg