VOLVO 1983 Skrevet Desember 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2007 de jobber med en ny og bedre løsning.. Det hørtes virkelig bra ut:) Når er denne tenkt visst offentlig? ;) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Hvor langt er dere kommet i arbeidet? Vil det i det hele tatt skje noe? Ikke særlig prioritert ser det ut som...:anger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Desember 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2007 Jobbes på spreng med dette! Det er ikke gjort over natta desverre :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2007 Hvordan står det til med utviklingen? :) Jeg synes at inndeling i hvert fall ikke burde være slik: Biler ---Bilstereo ---Deler Men slik: ---Biler ---Bilstereo ---Deler Det virker helt ulogisk at den ene kategorien skal være flyttet ett hakk til venstre. Blir ganske irritert hver gang jeg er innom kjøp og salgsdelen. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 skjer det noe her'a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Hei :) Dette kommer som en del av det nye Bilforumet som er på gang :) Vi må be om litt tålmodighet, det er som marius sier, ikke gjort over natta :) Men, det kommer. Det kan vi love dere! Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Flott at du sier det kommer, men det gir oss brukere egentlig ikke noe annet enn mer nysgjerrighet. Har dere noe tidsperspektiv? Mål, utkast dere kan vise til oss medlemmer? Det er tydelig at dere nå har innsett at det nåværende kjøp&salg ikke er helt supert, derfor syns jeg dere kan inkludere brukerne mer ang utviklingen av det nye. :) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 blir det slik at den tråden /annonsen som noen har svart på sist ligger på topp? vacn har en veldig grei kategori inndeling... noe å vurdere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 opp.. Skjedd noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 skjer ikke noe i denne saken tydligvis.... helt utrolig ha de som styrer showet her ikke tar til seg kritikk. uten brukerene er forumet ingenting.... helt idiotisk å gå bort fra noe som fungerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Her går det unna!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Helt enig i at den gamle kjøp og salg må komme tilbake. Det systemet som er nå funker dessverre ikke. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Her går det unna!!!!!!!!!!! Ja dette er jammen meg en sei sak. alacocaina Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 nå må dere bite i det sure eple å innrømme deres feil."alle" vil jo ha tilbake det forumbaserte kjøp/salg..... brukte det gammle hver dag.... Helt enig med deg. Før så var jeg innom kjøp og salg hver eneste dag, men etter det nye systemet kom så har jeg kanskje vært innom der 3-4 ganger. Det gamle systemet var, som mange sier, mye bedre og jeg fikk aldri med meg at noen klagde på det? :) Derimot synes jeg det er fint at dere prøver ut nye ting, men når det virker som at så mange er misfornøyd og heller vil ha tilbake det gamle så burde dere kanskje vurdere det? Evt. ta en liten avstemning? :) Ellers så er ikke dette en direkte klage, da jeg er veldig fornøyd med forumet ellers. Dere gjør en god jobb. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 Status? Ser dere har lagt til egen "ønskes kjøpt" kategori.. Vil det si at arbeidet med å få til en annen løsning er avsluttet? Slik som det er nå finnes det ikke et brukbart nettsted i Norge som har Kjøp/salg fra alle bilmerker med gratis regg. Har det kanskje noe med at dere ikke får like mye reklamepenger hvis dere går tilbake til forumversjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg