Gå til innhold

Tilbake med gamle kjøp og salg

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan står det til med utviklingen? :)

 

Jeg synes at inndeling i hvert fall ikke burde være slik:

Biler

 

---Bilstereo

 

---Deler

 

Men slik:

---Biler

 

---Bilstereo

 

---Deler

 

Det virker helt ulogisk at den ene kategorien skal være flyttet ett hakk til venstre. Blir ganske irritert hver gang jeg er innom kjøp og salgsdelen.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Flott at du sier det kommer, men det gir oss brukere egentlig ikke noe annet enn mer nysgjerrighet. Har dere noe tidsperspektiv? Mål, utkast dere kan vise til oss medlemmer?

Det er tydelig at dere nå har innsett at det nåværende kjøp&salg ikke er helt supert, derfor syns jeg dere kan inkludere brukerne mer ang utviklingen av det nye.

 

:)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
nå må dere bite i det sure eple å innrømme deres feil.

"alle" vil jo ha tilbake det forumbaserte kjøp/salg.....

brukte det gammle hver dag....

 

Helt enig med deg.

Før så var jeg innom kjøp og salg hver eneste dag, men etter det nye systemet kom så har jeg kanskje vært innom der 3-4 ganger. Det gamle systemet var, som mange sier, mye bedre og jeg fikk aldri med meg at noen klagde på det? :)

 

Derimot synes jeg det er fint at dere prøver ut nye ting, men når det virker som at så mange er misfornøyd og heller vil ha tilbake det gamle så burde dere kanskje vurdere det?

 

Evt. ta en liten avstemning? :)

 

Ellers så er ikke dette en direkte klage, da jeg er veldig fornøyd med forumet ellers. Dere gjør en god jobb.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Status?

Ser dere har lagt til egen "ønskes kjøpt" kategori..

Vil det si at arbeidet med å få til en annen løsning er avsluttet? Slik som det er nå finnes det ikke et brukbart nettsted i Norge som har Kjøp/salg fra alle bilmerker med gratis regg.

Har det kanskje noe med at dere ikke får like mye reklamepenger hvis dere går tilbake til forumversjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår