jsolg Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 jeg sliter med dynamostøy og har ordnet og styret med alle kabler og skjermet de osv. det eneste jeg ikke har prøvd som jeg ser kan være feil er å jorde spilleren, hvordan gjør jeg det? skal jeg feste en ledning til det chassiet som er i bilen eller skal jeg feste en ledning til selve spilleren? og hvor er det lettest og jorde? Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Ta å fest en ledning i en av skruene som står bakpå spilleren, også drar du den til varmeapparatet eller noe annet som er jordet Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 hmm gjorde dette. det funket ikke det heller:( kan det være at signal kablene mine er dårlige? vet ikke hvor de er fra, men ligner på biltema sine. bør jeg prøve noen bedre signalkabler kansje. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haga* Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 bare kjøp et støyfilter. koster 200 kr eller noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 tror det ender med det. skal prøve med noen bedre kabler når butikken åpner igjen, så får jeg se, hvis ikke vet jeg ikke flere løsninger. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Kanskje dumt spm, men du har lagt strøm og signal på hver sin side i bilen ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 hehe ja, har lagt de på hver sin side. aner ikke hva som er problemet, eneste problem jeg kan tenke meg det er nå er at det må være støy fra annen elektronikk. skal kjøpe meg noen skjerma kabler siden jeg tror ikke de jeg har er skjermet. håper inderlig det er det som er løsningen! Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 kan være en ide og prøve en annen spiller også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 prøv å jorde signalkablene. bare å stikke en ledning i mellom når du kobler den til:) Det funka i allefall på bilen til en kompis av meg:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Jorde signalkablene? Den var ny.... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CapRI^^ Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Jorde signalkablene? Den var ny.... den er vel ikke akkurat ny nei.. jorda signalkablen min jeg:) og støyen blei borte med en gang :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 prøv å jorde signalkablene.bare å stikke en ledning i mellom når du kobler den til:) Det funka i allefall på bilen til en kompis av meg:) det er nok prøvd. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 det er nok prøvd. hos meg var det spilleren som var problemet, har du prøvd noen annen spiller? Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsolg Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 takker. det var spilleren som gjorde det. selv om jeg jorda den ekstra godt. Siter Mercedes 190e 2.0 -91 Mercedes 190e 2.3-16v -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg