audi_s4 Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Motor rommet på a4'n skal hores opp i vinter. Hva er best høyglanspolere innsuget eller fornikle det..? Hvem kan fornikle..? Hvordan få best resultat med høyglanspolering...? Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 http://www.nikkelogkrom.no/ gjør mye bra til lite penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet September 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Takk for tipset. Men det er må være norges mest Inoing nett side. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Er ikke verdens mest oppegående folk når det gjelder noe annet enn blanke ting, men det kan dem desto bedre...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Jeg hade en Yamaha Vmax 1200 en gang som jeg høyglanspolerte omtrent alt av synlig aluminium på. Var en jævla jobb, men det ble pent og kostet bare litt slipepapir, slipepasta og poler-skive på drillen. Begynner med papir som er grovt nok til å slipe ned den porete, grove overflaten. Fortsetter med finere papir som sliper ned sporene etter det forrige papiret. slik fortsetter du til du går over på polerskive og slipepasta. Etter slipepastaen er det vanlig poleringsmiddel og evt spesialpolering for blanke detaljer. Blir godt som gull, men må holdes rent hele tiden for å unngå irr. Har hørt flere som fraråder fornikling av aluminium, da det visstnok ikke fester skikkelig. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 holder glansen bedre om man klarlakker de polerte delene? det finns kanskje ikke klarlakk som tåler varme uten å bli gul...! Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Må vel finpusse før man kan nikle eller kromme uansett, så da kan du jo bare legge til 1time polering så har du prøvd det. Så kan du jo levere inn hvis du ikke blir fornøyd. Finns tråder hvor folk viser hvordan de har polert, bare å søke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg