Gå til innhold

Fil Dokka Gatebil 030307 Max Power Fra Engaland Tok Noen Bilder Der!!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Var glatt selv med rallypigg...

Hadde splitter nye Haka4 på Imprezaen, men det var nesten å håpløst å holde farten uten at det gikk rett frem. Eneste mulighet var enten å lusekjøre eller benytte seg av "Trophée Andros" metoden. Fikk litt teken på det etterhvert... :D

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt kjipt å kjøre 940 til å begynne med gitt, men grepet ble jo bedre... Scooby seinere var litt mer moro ja, helt til bruttern satt på og jeg dro av så det sang :P

Neste år må ispigg eller 4wd være tingen...(Kikke etter artige vinterbiler)

Noen som vet om 323 GTX er noe gøy? Er jo 4wd og 160 hk eller noe:P

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FSR: Bra du/dere fant ei bane å kjøre på. :) Tørråssjøen har visst gitt opp for i år.

Razer: Jeg vet ikke med GTX, men GTR er vel den som er så hard på girkasser. Sikkert bølleartig for det. Hva med den første 323 GTR 4x4en fra 80-tallet? Det er muligens en habil bil.

Ellers var det jo et fint følge på slutten av videoen. Synd vi ikke så mere av de sammen.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja øyvind du fikk kjørt dem du! vart iverige me og sitte på me deg dem! hehe mye masing at og fram der såg je! kommer vel i bladet til max power du da ,små tøft det! vardu som fikk opp farta utpå der! BOOOMBE det me deg hi hi!

Var vel de med 4x4 som fikk opp farta der tage , hmmmm må nok bli en Subaru på meg neste vinter...MED ISHJUL....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel de med 4x4 som fikk opp farta der tage , hmmmm må nok bli en Subaru på meg neste vinter...MED ISHJUL....:-)

Nå kan du velge:

Den:

28.jpg

eller den:

10.jpg

PS! Legacyen gikk raskest av alle på bana den dagen. Får skylde på at han hadde bedre ishjul enn oss. Så skikkelig moro ut. :driving

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he liten misforståelse der ja øyvind, mente at du fikk kjørt dem,di som satt på me deg fra england var litt iverige på å få sitta på! ellers suns je alle 4x4 bila hadde fine sladder gjennom storsvingen! vet jo det at 4x4bila går bedre på snøføre da hehe men, je suns du hadde bra sladd og fart lell!litt stusli me subarun fra england suns je sattsa itte så veldi, me det var sikkert en grunn for det,men trudde den virkeli skulle kjøre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om 323 GTX er noe gøy? Er jo 4wd og 160 hk eller noe:P

GTX og GTR er sykt morro vinterbiler ja. permanent 4wd med 57% til bakhjula, med bak og senterdiff.

GTX får du trimma til ca 225hk med høyere trykk, eksos, filter og en større ic.

GTR blir fort 300hk med samme trimmen ;)

I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke

-03 Mazda 6

x93 Mazda 323 GT-R

x91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider