David_G Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 (har lagt ut dem fleste bildene av bilen her på første siden nå men ikke i riktig rekkefølge) jo da har jeg kjøpt meg en 740. var helt original når jeg henta den med b230e å 4trins overdrive. blå med blått interiør takluke å litt anet stæsj:P gått 2 runder:)veldig lite rust!:) eu godkjent i ca 1,5 år til. har lakkert lista under frontlyktene å nederst på blinklysa. lakkert nedre delen på bakfangeren. satt på 17" tsw, lakka kalipterne å bremseskjolda røde. lakert opp div i motoromet. fjerna div volvo emblem. å driver å leiter etter ny takluke å taktrekk da dette ikke er i orden ellers er allt i topp stand. har også ordnet feste til ene grøftelyset som var knekt. har fjerna reflekstapen på fangerne å skvett lapper pluss litt diverse. lakkert grillen svart å fjerna emblemet å kappet å pussa vekk dem "festene" til emblemet i grillen. skall fjerne hengerfeste:)har åsså lakkert speilene. skall handle meg senke fjører som blir kappa litteranne å vite blink på siden å kanskje vite 90 modell baklykter men hakke bestemt meg enda og boss til luisi rattet mitt til uka.. skall lakkere nedre delen på framfangeren i kveld. skall sote vinduene å men lurer på å levere de inn på firma. kommer gule koni men må vente på lønning. skall lakkere "insiden" på lykta svart å. skall fjerne antenna og. kom gjerne med komentarer og ting jeg kan gjøre mere med bilen:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-power Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 den så velldig fin ut ;) fikk høre av en kompis att det kosta 5900elns og sote ruter(med livsgaranti) truuur han mente riis bilglass...(ikke skyt meg hvis jeg tar feil) Siter moped råner,, volvo entusiast :) 1.stk Volvo 142 1973 mod=D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 jo takker de stemmer nokk ca med den prisen der ja.. prøve å få gjort de med svart betaling Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Den var veldig pen...stilig felgvalg også...bilder av motorrom?:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 bare og sote rutene sjøl. :) er ikkje so vansklig... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 jo takker :) jo kan ordne bilder av motor romm ja:) nja er veldig pirkete når de gjelder bil skjønner du så er lei å sote dem sjøl for er vell fort gjort med luft bobbler? elr jeg veit ikke har aldrig prøvd å sote sjøl:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 vist du bruka såpe vatten er de ikkje nåkke stress, men du må få ut all såpa, vist ikkje blir det små kvite flekka når det tørka. Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 nå har jeg ordna meg en photoshop på åssen bilen ca skall bli.. hehe.. takk til prebendju for den:) hehe ser foresten ut som om det er forskjellige farger på dører å deler på bilen men de e pga den er skikkelig møkkete. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 skall du sote alle rutene? 700kr per side rute framme vist du blir stoppa.. :) hehe.. 1500 for begge, blei bedre høgde på bilen der.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 ja er dyrt de men er jo bare å rive ta hvis politiet finner ut at dem vill være greie:P ja blei litt nærmere bakken på de bilde ja:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 ekke noen som har en komplett takluke å et pent taktrekk å selge meg i østfold/akershus? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 nå har jeg akkurat lakkert de samma felte på fangern på frem fangern som på bakfangern:) bilder kommer i morgen Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duett Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 skall du sote alle rutene? 700kr per side rute framme vist du blir stoppa.. :) hehe.. 1500 for begge, blei bedre høgde på bilen der.. :) er det halv bot vis en har sota/streamer i halve frontruta da eller?:tannløs: :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 hehe.. da trur jeg i hvertfall ikke dem blir glad for front ruta er dem nøye på.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 få på igjen volvo merke i grillen da.. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg