Gå til innhold

min 740 GLE (3/5) nå vraket..........

Ranger emnet

David_G

Anbefalte innlegg

• Svar 326
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja hakke skjedd mye siste dagene men venter fortsatt på lakkereren så fåkke gjort så mye før jeg kjører bort bilen dit for jeg kjørte jo 760 ut dit forrige uke. men har montert ny cdspiller da:) så skall jeg dra å hente 6x9 å en til forsterker en dag før 5 april:P

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært å henta meg sideskjørt å turbogrill:D:D har montert turbogrill men skjørtene skall jeg ned å begynne å pusse ned til lakkering nå:) bilder kommer utover kvelden.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe akkurat kommet opp fra garagen nå så nå driver jeg å laster opp bildene:P blei ferdig med å slipe ned å sparkle noen små rift i skjørta så i morra blir de grunning å så må jeg bestille lakk.noen som veit om det er BRA å feste skjørta oppe med sikafleks å skru dem i "fliken" i bånn på kanalen? faen synes det er så stygt med det volvo merket i grillen:( må nokk bare skjære vekk innfestinga bak og lage nye ruter der sånn så den blir hel men emblemfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessverre er bilen møkkete på bildene. her er det bare prøvemontert med teip. men dette ekke sånn addon som selger sa til meg. men han mente på at det var addon å det passer rett på uten noen form for dårlig-passform så det er i hvertfall til 740. å jeg synes de ser meget bra ut alikkavæl. når det er ferdig lakkert nå i nærmste dagene så trur jeg de kommer gjøre mye på bilen:) men har jo faen ikke fått sommla meg til å sota rutene enda da....

CIMG0312.jpgCIMG0315.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir nokk addon forran men har leika litt med tanken på å laga noe sjøl forran så de blir som en forlengning fra den originale leppa og bakover så de leppa blir hel i skjøten forran å går rett bak å opp mot hjulbuen. men blir mest sansynelig addon:P skrik ut om noen har! å er de noen som hadde noen ide om infestninga av skjørta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunna ferdig skjørtene å kjøpte lakk å sika i dag så blir montering i morgen å en telefon til lakkereren å høre om han har sikafleks i rævhøle for nå har de gått litt lang tid synes jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er lakk til sprøyte som er pressa på boks å med sånne jævla fine dyser så de blir brei å fin sprut. har akkurat montert skjørtene nå å skall vente til sikaen har satt seg å så lakkere.. tenkte at de var like greit å lakkere etter dem hadde blitt montert pga blir lett riper ++ når det blir montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider