245 gl Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Slår aldrig feil den bilen der:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 njaa, skeptsik.. hehe Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 takker 245gl:D hmm skeptisk du ja:P i dag har jeg faktisk ordna litt med bilen:P var utpå å drakk i den om lørdagen å da datt enderøret av så jeg måtte sveise å mekke meg et nytt et i 3" med knekk på slutta:p åsså skrudd te no småfiks:P ta no bilder i morra væ:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 her er det bilder av de nye enderøret. bilen er møkkete som helvette, gjørme oppover hele skinka å fanger men det får heller gå:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hva slags endestykke er det?så bra ut i add-on bakfangeren og Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 takker:) det er bare et vanlig rør bend med 35 grader bøy (trur jeg:S) som jeg har tilpassa å sveisa fast:P blei mere fornøyd med dette en det første. gjort noe mere med bilen din el? hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 ja i dag har jeg ordna en del med bilen, fjerna lykteviskere, vaska den innvendig noe jeg brukte ca 4-5 timer på så nå er de ny skick, åsså har jeg fått in et helskinn baksete fra 760tic, veit ikke hva sånt er verdt men jeg kjøpte det for en dram en helg her:D åsså har jeg fjerna egr systemet. bilder kommer, Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Bra :) Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Ja når kommer bildene?:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 hehe, dem har jeg egentlig glemt bort, ordne de i morra:P blitt meget lite skruing å ALLT for mye drekking i siste tia, men må prøve å gå te en dag igjenn snart:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 kanskje på tide med en update her nå:P hehe, i helga kræka jeg hele eksosanlegge så de trengs nytt, å i en mindre edru tilstand blei hjula mine utbørna så de trengs nytt det å:P men i dag blei det begynnt på takluka så får jeg bestille meg eksos å få tak i noen hjul så er mye gjort:P hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Får skylle på alkoholen, var det ikke sånn??? hehe :D Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 helt riktig:D haha Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 da var så og si takluke å trekk greiene ferdig!!! bilder får komme i kveld. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 jaja folkens, fikk på nytt eksosanlegg å nye bremser i går, å nå har jeg akkuart fått hjem bilen etter at jeg vraka den i stad, så da var denne historien slutt. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg