Gå til innhold

min 740 GLE (3/5) nå vraket..........

Ranger emnet

David_G

Anbefalte innlegg

• Svar 326
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

før dere leser dette folkens så skall jeg bare si at det IKKE er kødd. bilen er nå totalvrak etter at jeg om torsdagen dro i en fjellvegg, farten vil jeg ikke komentere her på forumet. ambulansepersonelle sa at det var den verste ulykken dem hadde sett i sin kariære som hadde gått så bra, skalla en grei rose i frontruta, ene framhjulet hadde trykka gulvet oppi dasjbordet, rattstamen og ratt knakk, travers er flyttet nesten 50 cm. skjermen blei rivi ta og er en liten metalklomp, BEGGE rammevanger er KRØLLA bakover, sjokk bulker i hele taket, takluka sitter bom fast, å ikke EN eneste dør passer, mellomaksel knak inni gearkasse, hele dasjbordet er deformert, knekki oppheng til bakaksel, og listen er da langt fra ferdig :P så bilen blir henta med kranbil i dag og kjørt på skroten, allt av addon er knust og ene felgen delte seg i 3 store biter... bilder kommer.. driter egentlig i bilen, bare glad jeg lever å at det ikke satt på noen. fra nå av blir det penkjøring en litten stund.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

halloj, bilder kommer en elr anen gang! hehe.. jeg hadde 130-140... men nå har jeg lagt volvo på hylla og kjøpt meg en audi 100 c4 2,8L. og en bmw e-30 320i.. hehe, og i morra handler jeg en bmw e36 318i.. bilen og allt som hadde med den å gjøre er hivd og selgt.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...