David_G Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 hmm.. går det ann å gjøre noe med den refleks-plata jeg har for å få den til å matche bedre sammen med 90+ mod lykter? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 Har sett folk som har fjerna lista som går på refleksplata,sparklet igjen og enten sotet den eller lakkert den i en farge som matcher bilen Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 ja de kunne gått an men da sku jeg hatt lakkert den rød trur jeg. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 ja hakke skjedd mye siste dagene men venter fortsatt på lakkereren så fåkke gjort så mye før jeg kjører bort bilen dit for jeg kjørte jo 760 ut dit forrige uke. men har montert ny cdspiller da:) så skall jeg dra å hente 6x9 å en til forsterker en dag før 5 april:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 da har jeg vært å henta meg sideskjørt å turbogrill:D:D har montert turbogrill men skjørtene skall jeg ned å begynne å pusse ned til lakkering nå:) bilder kommer utover kvelden. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Sjefs...er kveld nå,hvor er bildene?:)hehe Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 hehe akkurat kommet opp fra garagen nå så nå driver jeg å laster opp bildene:P blei ferdig med å slipe ned å sparkle noen små rift i skjørta så i morra blir de grunning å så må jeg bestille lakk.noen som veit om det er BRA å feste skjørta oppe med sikafleks å skru dem i "fliken" i bånn på kanalen? faen synes det er så stygt med det volvo merket i grillen:( må nokk bare skjære vekk innfestinga bak og lage nye ruter der sånn så den blir hel men emblemfri. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 dessverre er bilen møkkete på bildene. her er det bare prøvemontert med teip. men dette ekke sånn addon som selger sa til meg. men han mente på at det var addon å det passer rett på uten noen form for dårlig-passform så det er i hvertfall til 740. å jeg synes de ser meget bra ut alikkavæl. når det er ferdig lakkert nå i nærmste dagene så trur jeg de kommer gjøre mye på bilen:) men har jo faen ikke fått sommla meg til å sota rutene enda da.... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 ekke noen som har noen tips om hva jeg kan ha forran?synes dem addon leppene forran er stygge (smaksak).. men er så tomt uten. å noen 850 look greier er helt u-aktuelt. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 add on er jo fett da.... mene er jo smak sak sånn sett.. blir for tomt uten noe ting liksom... hjelper mykje me add on da.. ville ha gått for da:) Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 ja blir nokk addon forran men har leika litt med tanken på å laga noe sjøl forran så de blir som en forlengning fra den originale leppa og bakover så de leppa blir hel i skjøten forran å går rett bak å opp mot hjulbuen. men blir mest sansynelig addon:P skrik ut om noen har! å er de noen som hadde noen ide om infestninga av skjørta? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 grunna ferdig skjørtene å kjøpte lakk å sika i dag så blir montering i morgen å en telefon til lakkereren å høre om han har sikafleks i rævhøle for nå har de gått litt lang tid synes jeg...... Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 blei bra med turbo grill og sideskjørtene Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Bokslakk eller sprøyte du bruker? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 er lakk til sprøyte som er pressa på boks å med sånne jævla fine dyser så de blir brei å fin sprut. har akkurat montert skjørtene nå å skall vente til sikaen har satt seg å så lakkere.. tenkte at de var like greit å lakkere etter dem hadde blitt montert pga blir lett riper ++ når det blir montert. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg