David_G Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 rekorden mener du?:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Hehe. ja:P Ser ut til å væra langt nede og godt brukt^^ Rekord er jo litt tøffe da Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ja denne er godt brukt:P det kan jeg skrive under på:P rekorder er tøffe dem men jeg har hatt en å aldrig i verden om jeg kjøper en til altså:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 hehehe Likar d å.. Morro å bruke opel til det:D Allebiler ruster men Opel har Rekord:D:D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 hehe.. helt riktig:P jeg lurer på å kjøpe meg nytt eksos anlegg til bilen å har fundert på jt3" ikke fordi jeg trur de hjelper på effekten men pga lyd å jeg trenger nytt eksosanlegg. å de jeg lurer på er om jeg burde gå for en eller 2 potter? vill at de skall bli gooo lyd ikke noe frieksos oppleg:p Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Jaja!! Stååå på!:D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 takker:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Men du må satse mer på 7førrn fordi ja:D Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ja legger hver eneste kronestykke jeg kommer over på bilen å egentlig mere tid en penger (penger er mangelvare) gir meg ikke før den er som jeg vill ha den:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 ER gutten sin det:D Ja. penger er en mangelvare. og må slite får det. du har da en meget pen 7førr du da. men er morro jo man finnerpå^^ Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 takker. sant de du sier der. med lærling lønn er det ikke mye kroner som ruller inn heller:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 skall spørre på pris på lakkering av felger på jobben i morra men jeg hakke peiling i verden på åssen farge jeg skall velge:S har lyst på svarte eiker å sølvfarga resten men er det noen som har noen forslag så skrik ut Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Kan jo bli bra det...er det metallic farge du har på bilen?isåfall,kan du kansje bruke svart metallic på senteret? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 ja er metallic c. ja har egebtlig trua på at de kan gjøre seg c.. skall prøve å få noen til å photoshoppe det først. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 da har jeg lakt om dekk på jobben i dag ellers ikke skjedd noe med bilen. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg