David_G Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 jeg har nå tenkt å begynne å planlegge litt ang motor til bilen. men veit ikke om jeg skall gå for N/A motor eller turbo. har lyst på en na motor for de e de ikke alle som har i 740 men turbo går bedre å bruker mindre bensin. å er den b230E motorn min no fint utgansponkt til en N/A motor på ca 170-180hk? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ikje kjøp jt3" dårle pass form tar borti alle plasser... berre noko forbanna tull.. hadde eller kjøpt 2.5 i staden fø.. ska no eg gjera når eg skal bytta mitt. Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ok takker for tips! men du hakke noen meninger om disse motor-planene mine da?:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 trur eg ville ha gått for ein fk/ft... rimlegare i drift assoe e da ikje so dyrt å få meir ut av motorn.. e no da eg kjem te å gjera me min... når eg har kverka da et greiene:p Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hehe.. ja blir mest sansynlig det men hadde vært grisetøfft med en NA motor å da:) lurer litt på om jeg intil videre bare skall "massere" toppen litt å en dobbel gasser,å kam. har fått tilbud om et grenrør å så blir det å i tilfelle. men er det noen som veit åssen kam jeg har i motorn min? b230e med en vanlig 530 topp Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hadde jo vert tøfft me na motor mene da kosta vell skjorto å litt te:P heh... ka kam du hadde da va ein tråd om da på 200 forumet ein gong i tide mene eg fant den ikje.. mene er vell kanskje nokon andre so veit ka kam du har.. e ikje so inn i da motor greiena atte da gjer noko:P Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 hehe.. ja de koster veeldig mye.. hehe.. å få 200hk i en na motor koster vell ca like mye som ca 280 i en turbomotor:P hehe.. ja noen må jo vite åssen kam jeg har.. hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 kjeda meg i stad så jeg tokk noen bilder av bilen så jeg har noe å oppdatere med i mens jeg venter på taktrekk.. hehe.. ekke noen fotograf sånn så det er sakt:P lurer litt på når jeg er ferdig med takluke greiene å få noe firma til å polere den for jeg gidder egentlig ikke prøve engang:P å få tatt en skikkelig vask inni for det trengs som synes.. hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Den er så tøff den bilen din!:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 takker:D virkelig trivelig å høre:) ekke noen som har addon frontlepper å selge meg a?:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 skall ned i garagen å lage meg noen skvettlapper som jeg bare popper fast i hjulbuen/fangern men er det noen som har en ide hva jeg kan bruke til å lage skvettlappene av??:S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 No plastikk skit:P Så en Nissan picup her om dagen, Han hadde bare klipt/skært ut noen plastikk bettar te å brukesom skvettlapper.. like brei som julbuen, og langt nokk ned. men hva av plastik greier, er jeg sanneligikke sikker på.. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 trur jeg kjøper meg sånne "rally" look skvettlapper en dag:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ja gjør det, blir det motor på deg eller ? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ja men det ekke øverst på lista enda men går konstant rundt med planer om åssen motor det blir++.. hehe.. men skall bli ferdig med det andre først.. hehe.. skall kanskje kjøpe et grenrør jeg kommet over men må først finne ut om jeg skall ha n/a eller turbo.. er ganske sikker på at de blir N/A etter en del tenking å diskusjon med kamerater.. hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg