David_G Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 i dag kjeda jeg meg så jeg holdt på å dø mens jeg venter på taktrekket å luka så jeg gjorde noe super jalla..... kobla opp røde lys i bassreflex-røra med rele som bruker samme styrestrøm som forsterkerne så lyst går på samtidig som cd-spillern.. trur jeg river det ut i morra for blei litt horete :P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 hehe bruk blått lys:P kanskje det er fetere da:D Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 ja den vakke dum:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikezoot Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Hørtes dyrt ut. Like greit å heller kjøpe Soting på Bil Tema til rundt 100 spenn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 ja men den biltema filmen blir lilla etter hvert har jeg hørt:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 da har jeg handla meg addon forran i dag:D:D 500 spenn:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 nå har jeg vært å henta addon leppene. akkurat ferdig med å sparkle å slipe dem ned pga den ene hadde noen riper som blei sparklet opp. så får jeg grunning etterpå og lakk i løpet av helga/mandagen tnker jeg så kommer bilder når dem sitter på bilen. har også fått luke å trekk i dag å dette var i meget bra stand så nå begynner bilen å ta form. bare motor, sote vinduer og 19" igjenn:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 da har jeg fått gjort litt i dag. fjerna antenna for å få litt cleenere look. åsså lurer jeg påom jeg skall fjerne refleksplata eller ikke? noen som har noen synsponkter på de? MED: UTEN: har også montert addon i dag. blei veldig bra. kunn lakk som gjenstår: Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Dritbra...jeg syns refleksplata bør være der,nå som du har så mye original styling/ekstrautstyr:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 takker:) ja trur egentlig dn kommer til å bli. skall prøve å få tak i 90 mod refleksplate så jeg kan hive på 90 mod vitblink.:) gjort noe mere med 245 i siste? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Nei lite av det,er jo kun dårlig vær for tiden:( men har iallefall fått somla meg til å sette på viskerarmen på bakuka:P Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 Blir bra det her. Litt usikker på den refleksplata di. Såg liksom ut som ein del fargeforskjell mellom den og baklysa. Men på den andre sida, så såg det litt tomt ut uten da. Synst det er ganske stilig uten refleksplate om ein har turbo... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 no blei bilen bra Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 takker:) _andreasH_ : ja er ganske enig i det du sa. prøve å få tak i 90 mod. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Så du var lina opp på stripa i mysen i uka som var en dag... kjørte med oransje dritern... Så bra ut den, selv om jeg bare slura forbi... Var du der da jeg kjørte russebil også kanskje? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg