chrizz_g Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Fy faen den bilen din blir bare bedre og bedre!! Det som er fett, er å lakke nedre rad på baklyktene sorte (sote), og lakke nedre rad på refleksplata sort, og lakke øvre rad på lykt og plate rødt. :) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 vist du lakka oppat bak lyktene, og refleks plata, da blir det bra.. :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 takker:D ja har tenkt på de c.. handler meg sotespray i morra jeg:) men soter øvere rad trur jeg:p hehe. mr. degernes: jepp var der c:P måtte ut å lufte den litt.. blei skikkelig forbausa over hvor bra det lå på veien! vi tørte ikke å presse bilen mere rundt svinga i susebakke å da holdt vi fortsatt fila vår:D men det skall gjøres mye i understell har jeg planer om:):) så deg å jeg c hehe.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 kan jo åsså informere om at dem lysa i hatthylla er long gone:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Pheu, det var god lesing. ;) Edit: Skaff meg AddOn! Mangler på sidene og bak. :( Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 kan jo prøve:D hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 da har jeg selgt 760in til en som leverer dem på skroten. åsså har jeg bestilt lakk som kommer i morra:D så da blir addon ferdig og jeg får antagligvis et stort smil:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 da har jeg selgt 760in til en som leverer dem på skroten. åsså har jeg bestilt lakk som kommer i morra:D så da blir addon ferdig og jeg får antagligvis et stort smil:) Plukka rein 760n for dela då? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 jess:) meste i hvertfall:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 da var addon forran ferdig:D har åsså lakka noe smått inni å fjerna VOLVO emblem bak.. fikk ikke gjort allt for mye pga prebendju var innom så blei litt drittpreik:P hehe. blei ikke harry med interiør?:S eller hva synes folk? interiøre ekke det strøkneste heller men er meget ok, det hakke vært prioritert før jeg begynnte sånn smått nå.. BILDER: ÅSSÅ INTERIØRE: Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aksel Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 har blitt fin denne ja!! :) Siter 740 Turbo 1990 Golf Gti 1983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 takker:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Bilen ble nydelig med komplett addon. Men du sko hatt deg svart eller grått intrejør, det hadde gjort seg. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Nydelig!! Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 takker:) ja har fått tak i 2 justerbare sabelt stoler og skinn baksete:) å dørtrekk å sånt er kjo en barnesak. men liker egentlig det blå interiøret å... siden alle skall ha svart så kan jo jeg ha blått..:p passer lissom bra me fargen på bilen:) men det blir litt domt med svarte seter å resta blått... trur jeg:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg