David_G Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 skall ned på pedersen på lørdag og handle meg, senkefjører, polyforinger, nytt ratt og vitblink.. så får de bli en handletur til når lommeboka er fylla opp igjenn:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 kva rett du ska kjøpa då? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 hehe sorry men er det ratt du mener?:p i tilfelle de e de du lurer på så har jeg et nytt luisi ratt som jeg kunn trenger boss til så handle de på lørdag:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 ja va ratt eg meinte, eg og ska ha meg eit sovre ratt Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 noen som veit om den sotefilmen på bilxtra er noe å satse på? husker ikke vad den het men det var den dyreste av dem som dem hadde:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Det blir fult av riper i filmen om du kjøper film fra biltema/bilxtra. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 ok. hjertlig takk for tipset! biltema filmen blir "lilla" etterhvert å:P noen som veit hvor de lønner seg å handle? å en film som fortsatt er kurran å legge på:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond D Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Spør b230ft, han har en kjempe god og i grunnen rimelig film på sinn bil. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 kjøp på solfilmhalvpris.no ! anbefaler sterkt! hvis du ser på bildene av min, så har jeg 35% lysgjennomtrngning på sidene, og 23% på bakruta(for å få det mørkere inni bilen, men alikevel likt på siderutene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 okey skall tjekke der!:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 hmm den linken til solfilm virker ikke:( lurer åsså på om det er noe vits i å kjøpe polyforinger til originalt stabstag å kyllingbein forran elr om det er like greit med grøvere stabbstag? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 da har jeg fått tatt bilder av framfangern etter lakk:) hmm.. må få fjerna lykteviskerne ser jeg nå.... FØR: ETTER: Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 da har jeg enderlig fått ordna grøfte-lysa :D etter 2 timer med feilsøking fant jeg ut at de var brytern inne i kupeen og irr i noen kontakter ved batterikassa:P men nå funker dem gull:) bare venter på å få dratt på pedersen så jeg får bytta noen parts så blir de enda mere gull:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 i dag har jeg handlet meg hjulbolter til alu felga og addonleppe til bakfangern:D addon er dønn strøken. ga 200kr for den:D:D synes nå ikke de er noe u-pris:D men pedersen var jo faenmeg stengt så får bli fjører, foringer, vitblink ++ til uka:( Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 veit du om det er lagt opp ledningar til grøftelys? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg