David_G Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 fronten var grell men det var addon til salgs i den annonsa:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 fronten var grell men det var addon til salgs i den annonsa:) å faen Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 da har jeg akkurat tatt første vask på bilen under den tiden jeg har hatt den:D og det er 2-3 uker siden jeg kjøpte den. men fikk ikke vaska taket pga mangler fremdeles takluke:( var ute å prøvekjørte den en tur men over 70km/h begynnte de å bråke så jævlig i taklpalta så jeg dro hjem etter 500m.:( åsså må jeg lakkere bakfangern igjenn pga dreiv å sladda på grusveien mot storeveien i stad så de blei greit med steinsprut:( man lærer av feila.. hehe. noen som har noen ider til hva jeg kan gjøre mere med bilen? senk å sote ruter har jeg planer om når jeg får handla. tokk en litten motorvask i stad.. bare stima i motor-rommet bruka ikke noe kjemikalier så kunne blitt bedre:p ta det i morra:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 få deg motor :) Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 hehe ja lurer ganske sterkt på de ja:D men tenkte jeg skø gjøre meg klar med interiør/ekstriør/understell før motor c:) hakke noen tips utenom motor a?:P tenkte jeg sku kjøpe meg noen andre matter en dag pga clutchpedalen henger seg fast bak den originale matta:P litt u_kurrant i lyskryss trur jeg:P hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 det har eg og tenkt på, for er ikkje fin farge på mine akkuraT Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 dem har noen ganske fine matter på bilxtra luisi trur jeg dem heter:D åsså har jeg tatt bilde av motor rommet. ikke de mest strøkne eller tøffe men det funker feilfritt:D må ta en skikkelig vask med noe kjemikalier en dag:) trur egentlig en b230ft hadde storkosa seg nedi der:D hehe Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 da har jeg akkurat tatt første vask på bilen under den tiden jeg har hatt den:D og det er 2-3 uker siden jeg kjøpte den. men fikk ikke vaska taket pga mangler fremdeles takluke:( var ute å prøvekjørte den en tur men over 70km/h begynnte de å bråke så jævlig i taklpalta så jeg dro hjem etter 500m.:( Må holde takplata med ei hand då veit du... Gjeng fint det... Bilen ser no vertfall godt ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 prøvde de men da blei de nesten frontkolisjon:D hehe. jo takker:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 dem har noen ganske fine matter på bilxtra luisi trur jeg dem heter:D åsså har jeg tatt bilde av motor rommet. ikke de mest strøkne eller tøffe men det funker feilfritt:D må ta en skikkelig vask med noe kjemikalier en dag:) trur egentlig en b230ft hadde storkosa seg nedi der:D hehe ein ft motor hadde nok likt deg oppi der ja, såg då bra ut nedi der Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 takker:) hmm.. må få ræva i gear å bli ferdig med allt jeg skall så jeg kan begynne å planlegge motor:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 ska du kjøpa den du snakka om eller ? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 jeg veit ikke enda... har lyst på de ja:P men er redd jeg kommer til å begynne å rive i den før jeg er klar med de som er planen:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 jeg veit ikke enda... har lyst på de ja:P men er redd jeg kommer til å begynne å rive i den før jeg er klar med de som er planen:P hehe, få deg motor fyst, er min meining Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 ja får se:P jeg lider litt av impulskjøp så de kan godt hende den motorn står i garagen nå under uka:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg