Gå til innhold

min 740 GLE (3/5) nå vraket..........

Ranger emnet

David_G

Anbefalte innlegg

hmm.. jeg lurer på å ta av turbo vingen men åssen blir koffertluka seanes ut da? og synes dere den skall få bli eller skall den av?:P lurer litt på 240 grpa vinge men åssen ser det ut hvis man ikke forlenger den?

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 326
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja lurer veldig på 850 vingen å ja:) men er det noen som veit hva for mod`s som må gjøres på den? også har jeg vært på pedersen i dag så nå har jeg fått montert ratt, vite blinkere på siden, nytt fordeler-lokk/rotor/tennplugger/tennkabler å reimer. å senke-settet kommer på i morgen:D de blir jul-aften for meg det:D:D må huske å handle sol-film en dag å....

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da fikk jeg senka 740in i går men blei ikke fornøyd. blei ikke lav nokk forran så jeg må ta litteranne til forran i morra. men her er ett par bilder så lenge. men den må senkes litteranne til forran. vill ikke ha heng i ræva:P og bilen blei stiv på en fin måte med dem fjørene get:D

bak-1.jpg

oppifra.jpg

forran.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe fin 740 å amazon du har! :P blitt fint nå! men har du link te senkesettet du kjøppte? vet du kor du får tak i stabstang framme og bak? leita meg ihjel men finne ikkje te volvo 740 :S

biltema sotefilm funka konge d på stv'n min, uten riper osv + at den e lett å ta av når onkel blå klage :P hehe!

Volvo v70 2.5TDI 2001mod

Volvo 760 chevy 350 1985mod

xVolvo 740 TDI 1989mod

xVolvo 740 TDI 1987mod
xMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!
xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ET
xVolvo 740 GL 1987mod B230K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe fin 740 å amazon du har! :P blitt fint nå! men har du link te senkesettet du kjøppte? vet du kor du får tak i stabstang framme og bak? leita meg ihjel men finne ikkje te volvo 740 :S

biltema sotefilm funka konge d på stv'n min, uten riper osv + at den e lett å ta av når onkel blå klage :P hehe!

http://www.pedersens-racing.no

der får du senkefjører å stabstag til 740in;)

audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:D de e fint å høre:D ja senkesette kjøpte jeg på pedersen. men blir bilstein sprint dempere når jeg får kroner igjenn:p nå skall jeg bare prøve å få rista ta meg fyllesjuken så jeg kan gå med å begynne på bilen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider