David_G Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 hmm.. tenkte jeg sku tatt noen bilder av bilen åssen den ser ut nå etter mere senk men vi har en vannleksaje i bakken så jeg fåkke vaska bilen og den er møkkete å da blir de ikke noen bilder:P åsså er jeg i prinsipp blakk så jeg hakke fått kjøpt meg sotefilm eller noe enda:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 skall mest sansynlig dra å hente meg en delebil i nærmeste dagene så da får jeg i takluke å trekk i bilen så jeg kan begynne å bruke den:D:D tenkte jeg sku ta fjørbeina fra den og å sveise om fjørskåla så jeg kan ha bilen skikkelig lav:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 noen som er flink med sterio? http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163388 Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 fikk ordna sterion nå:D hadde kobbla phonon feil:P har også drivi med litt anet småpiss i dag:P ordnet overdrive kula:D mala volvo merke rødt på gulv mattene. lakka VOLVO på askebegere, ekke så jalla som det høres ut;) å gått over å bytta å gjort reint på en del jordingsponkter nesten bare for å ha noe å finne på:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 hehe anlegg har du i an da? Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 donke gått no då ? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 er en lanzar vibe 4 kanal som er brokobla med 2 stk rockford som jeg er u-sikker på hva heter akkurat her jeg sitter nå:P men må ha tykkere kabler for forsterkern skrur seg av hvis jeg skrur opp over 16 i volum å med den gammle kassa å forsterkern så spillte jeg på rundt 35-40 i volum på denne cd-spillern:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 da har jeg fått tak i delebil med takluke som jeg drar å henter på torsdag så taklukeprosjekte er nokk klart i helgen:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 da har jeg fått tak i delebil med takluke som jeg drar å henter på torsdag så taklukeprosjekte er nokk klart i helgen:D koss denna ser ut då ?? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 det er en gullfarga volvo 760 med el,vinduer rundt hele å greier:P men er egentlig bare interesert i luka uansett:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hvor er det folk kobler til catch tanken henn å hvorfor har man det?:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hvor er det folk kobler til catch tanken henn å hvorfor har man det?:P kopler vel den til veivhus ventilasjonen Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hvor sitter den på 230 da? eller er vell bare å følle slangene fra insuge? Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 da har jeg fått tatt noen bilder på åssen den blei etter litt mere senk forran.:) har også mala bremse-skivene å bremseskjolda røde:P og i morra henter jeg dele bilen:D gleder meg som faen for da får jeg endelig kjørt med bilen:P FERDIG MALA Å MONTERT: Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Deiligt!:) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg