David_G Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 takker:D begynner å hjelpe nå:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 blei fint nå! :D Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 jo takker:D blir gull å få i takluka å:P hehe. må somle meg til å sote rutene en dag å:S Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 blei fint no , kor masse du kjøpte delebilen fø då ? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 takker:D 2000kr. elektriske vinduer x4, elektrisk takluke som funka utmerket å helt taktrekk:D å veldig fin i karroseri å lite rust:P mere veit jeg ikke bare luka å de var i orden så kjøpte jeg bilen:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 takker:D 2000kr. elektriske vinduer x4, elektrisk takluke som funka utmerket å helt taktrekk:D å veldig fin i karroseri å lite rust:P mere veit jeg ikke bare luka å de var i orden så kjøpte jeg bilen:P flytta øve vinduene då ? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 ja blir til de:P men skall bli ferdig med luka først. åsså skall jeg se om det er noe mere snx på bilen når jeg henter den:) hakke sett den engang:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 ja blir til de:P men skall bli ferdig med luka først. åsså skall jeg se om det er noe mere snx på bilen når jeg henter den:) hakke sett den engang:P hehe , i måro du ska henta den ? Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 jepp kl halv fire:D enten så begynner jeg med det i morra eller så tar jeg de med ro i morra å skrur kontinuelig hele helga:P nokk å gjøre å vill ha bilen klar til skjærtorsdag men gidder ikke å stresse meg klar såm de bare blir jalla. får bare skru mye/ofte å bruke den tiden jeg trenger:) Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 da har jeg akkurat henta bilen:D den har el-speil/el oppvarma speil/ aircondition/el vinduer x4/el-takluke sikkert noe mere å men kjørte den akkurat bort til lakkeren for er der som det skall lakkeres å byttes over deler:) fikk tak i turbogrill i dag å:D:D Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 da har jeg akkurat fått tak i 6x9 å forsterker:D:D å i morra blir det til å skru kontinuelig:D begynner å få trua på å bli ferdig til skjærtorsdag:) når jeg er ferdig med å bytte over deler fra 760in å lakere så er de kunn igjenn å sote ruter, bytte olje+filte å en skikkelig vask inni å polering:) kommet over noen greie justerbare sabelt-stoler som er strøkne til en meget fin pris:) men har meget lite cash om dagen så blikke noen større mod`s eller innhandlinger før jeg er ferdig med det som er nevnt over. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 er det nokon innpå sin bil du har kjøpt, eller delebilen meine eg Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 nå skjønnte jeg egentlig ikke helt hva du mente:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 760 delebil altso... Er der ekstra lys i taket bake? Driv å leita etter slike sjølv. Veldig greit igrunna. Kjekt med ekstra handtak i dørene også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 jepp det er det c :) hehe... men tokk akkurat en skuffende telefon nå.. lakkeren trudde ikke han hadde tid før mandag så bilen blikke klar før til uka:( men men:P får se om det er noe mere småfix å ordne med på bilen så lenge. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg