Gå til innhold

Min Corrado G-60

Ranger emnet


Nifty

Anbefalte innlegg

Legger ut noen bilder av min nyinnkjøpte Corrado G60. fikk den i hus onsdagen, start på fredagen, og lørdagen gikk med til prøvekjøring:magic:

 

 

ConRad009.jpg

 

ConRad007.jpg

 

ConRad006.jpg

 

ConRad005.jpg

 

ConRad002.jpg

 

hva synes folket?

 

Skal oppdatere med litt specs senere i kveld :)

BMW e36 320i - 92 Mod

[x]Corrado G-60 - 89 Mod

[x]BMW E30 323i -85 Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil, og velkommen til familien :) Synes dette var et pent eksemplar jeg av det jeg kunne se, men er ikke noe fan av disse sota bakrutene. MEN meg om det grinchy Skulle gjerne fått litt specs og bilder av interiør, motorrom osv!

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Eu kontroll i dag..

 

fikk 1x1 og 9x2 feil

 

det meste var vandring på pedalen,bremser bak, og brekk. Hadde en liten bensinlekasje ved bensinfilter bak. Ser ut som slangen.. samt skiltlys, og lys i speedometer.. Har handla inn nye skiver, klosser, bensinfilter og slange, og i morra henter jeg nye bremseskjold på møller.

 

Noen som har tips ang lys i instrumentene?

Turteller har også en klikk, for den hopper og spretter bare. Hvordan strammer man håndbrekken her? noe spesielt jeg må tenke på når jeg skifter skivene bak?

BMW e36 320i - 92 Mod

[x]Corrado G-60 - 89 Mod

[x]BMW E30 323i -85 Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skifter lager også, men lurer på en ting ang stempelet i calipteren. Hvordan får jeg dette inn igjen?

skal det skrues? presses? får det pokker ta meg ikke inn igjen.

 

Setter pris på alle tips

BMW e36 320i - 92 Mod

[x]Corrado G-60 - 89 Mod

[x]BMW E30 323i -85 Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår