Gå til innhold

Henrix: VW Caddy 83' pickup

Ranger emnet

henrix

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg handlet meg en Caddy! det var deilig! en del monteringsjobb gjenstår.. men det funker! hadde nettopp skrivd MASSE men så blei alt sletta, så nå er jeg litt små muggen.. derfor gjør jeg detta enkelt å greit! så følger jeg på med info etterhvert!

Planer for bilen:

Emblemfri grill (bestilles)

custom eksos (bestillt)

90 fanger (fulgte med)

Bredding (fulgte med)

"audi" håndtak (fulgte med)

1,8l motor. (har innsug men mangler topp)

Lakk! (perlemor eller lamborghini orange)

kommer sikkert masse mere!

pix:

DSC04601.jpg

DSC04602.jpg

deler:

DSC04604.jpg

ratt fra Scirocco, GTI interiør og instrumenter.

DSC04603.jpg

mere deler

DSC04605.jpg

DSC04607.jpg

DSC04606.jpg

DSC04609.jpg

senkefjører:

DSC04616.jpg

DSC04617.jpg

90 fanger prøvemontert å blei über lav foran

DSC04618.jpg

enderøret som er bestillt! (skal monteres på tvers under bilen så bøyen kommer ut bak, skal ligge som en cat. HVIS dere forstår? skal prøvemontere når jeg får den fra USA!)

MU-0001.jpg

og til slutt et lite spørsmål! HVOR i svarte skal denna hen?:P

DSC04631.jpg

kom gjerne med innspill!

VW passat 1.8T 99 mod. stv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut!;) sjekk på din a! så er jeg sikker? har en slags pipelyd når motoren går:S vanligvis når man slår av en motor så kan det komme sånn "uling" fra kjøleveska men detta kommer mens motoren går nå plutselig!:P men motoren går så pent som bare deeeeet! hmmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut!;) sjekk på din a! så er jeg sikker? har en slags pipelyd når motoren går:S vanligvis når man slår av en motor så kan det komme sånn "uling" fra kjøleveska men detta kommer mens motoren går nå plutselig!:P men motoren går så pent som bare deeeeet! hmmm..

Har desvere ikke samme motor jeg har 1.8 med injection.

Resten av hva du skriver forstår jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og til slutt et lite spørsmål! HVOR i svarte skal denna hen?:P

DSC04631.jpg

kom gjerne med innspill!

Den skal sitte på den innerste delen av luftfilterboksen (delen av metall som sitter oppå forgasseren). På venstresida (sett forfra) har du to vakuumuttak. Den løse slangen skal på det fremste uttaket.

På det bakerste uttaket skal det sitte en vakuumslange som skal kobles inn på et uttak på baksida av forgasseren.

Dersom en av disse slangene ikke er koblet på vil du ha suselyd i motorrommet.

Vil også anbefale deg å feste bensinslangen i festet/klipsen sin framme på registerreimdekslet. Vifta på dynamoen lager nemlig fort hull i bensinslanger (bitter erfaring gjort i "gamle dager").

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker!:D derfor det er sånn suselyd ja! da er det ikke noe rart til! det må jeg fikse på så fort som mulig, blir vel å dra å skru i helga tenker jeg!:) ang. bensinfilteret skal jeg gjøre det! tusen takk for tipset.

mvh Kristian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

på tide med litt update da eller?;) vel det har ikke skjedd veldig mye enda.. venter til det blir litt varmere og litt mere tyngde på lommeboka!;)

men jeg fikk en hyggelig overraskelse i posten idag:D å her er den;)

DSC04715.jpg

den lommelykta var faktisk litt stilig;) lurer på om noen lager custom sånne?

DSC04714.jpg

her kæn du grille loffen din tralalalalala<3

DSC04713.jpg

det var det for idag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 7 months later...
  • 2 months later...