beemerworld Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 jeg har ikke noe komp igjen på min smt 27cxp motor,så jeg må kjøpe ny.. noen som har et forslag eller?? den må være kvass og reagere med en gang .. helst over 3hk.. pris 1500-2000kr...dette med bunndrag er viktig for meg da bilen brukes på banekjøring å er en 1/8 4wd buggy Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 overhalings kit til motoren da? nytt stempel og sylinder er vel vanelig.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 joa ... men nå har jeg kjøpt meg ny motor... dynamite mach 28 platinum fy f hvor d fungerer Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 overhalings kit til motoren da? nytt stempel og sylinder er vel vanelig.. Koster fort like mykje eller meir enn ny, tilsvarende motor Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg