eiriksmil Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Hallois, Et par gutter fra USA har laget et arkiv til nytelse for alle Einserelskere, som man finner her. Arkivet er søkbart, og bildene er tagget med diverse tags, søker man for eksempel på "euro" får man Einsere bygget i Euro-stil, søker man "BBS" får man som det tilsier, BBS felger og biler som ruller på disse, og søker man på "green" får man opp grønne biler. Det er brukervennlig, og databasen er 1124 bilder per dags dato, og tro meg når jeg sier at det blir mer. Var en på Vortex som snakket om at han selv hadde 3.000 bilder alene, og de håpet visst på over 5.000 søkbare bilder etterhvert. Kos dere, det skal jeg! Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 som en våt drøm :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Ikke verst detta nei. Er en del lite pene der også da :P Men mye bra. Takk for linken Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiini Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Var mange fine biler der ja :) Siter Tina. 91mod. Nord-Trøndelag 86Mod, Volvo 240 GLE :D D e itj pølsa ein bli feit tå, Det e saus'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 MYE lekkert og se på... Hehe, til og med den blå Einseren min fant veien dit ;) http://www.flickr.com/photos/mk1archive/page45/ Rad nr. 2 Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Veldig mye snadder for øyet der:) Mange norske også. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Mange kjente der ja,..Flott at noen poster noe som dette:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 noen som vet hvem som selger de kjempebreie skjermutbyggerne som er på mange av bildene? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240RS Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 noen som vet hvem som selger de kjempebreie skjermutbyggerne som er på mange av bildene? Dette lurer jeg også på, råeste skjermbredderene jeg har sett! Siter 2004 Volvo V70 D5 AWD "Black Edition" 2001 VW Golf IV 4-Motion 1,9 TDI 150hk/320nm 1983 VW Golf GTI 16V Turbo (Overmotorisert-leketøy) 1981 Volvo 244 (Bane/drag-prosjekt) 1968 VW 1300 (Orginal-prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 noen som vet hvem som selger de kjempebreie skjermutbyggerne som er på mange av bildene? Søk så finner du.... stikkord Berg cup eller gruppe H Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 har søkt litt nå, ingen som vet av norske sider som selger disse? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 har søkt litt nå, ingen som vet av norske sider som selger disse? så langt dårlig med det.. ikke noe farlig å bestille utelands vettu ;) alt. hør med kollevold, pedersen racing, gundersen motorsport, så går det ann å snakke med holmsens glasfiber eller hva det het i hokksund.. de lager.. men, hva fant du ut av å søke litt? Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 fant ut det du nettopp sa, at de var vanskelig å få tak i her til lands, absolutt ingen problem å bestille fra utlandet, men sparer vell litt tid hvis et norskt firma kunne skaffe..skal kontakte firmaene du nevnte, sove litt først laaang nattevakt:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 kan nesten garantere at du skaffer mye slike deler raskere selv enn å handle gjennom norske forhandlere.. norge er fortsatt ett lite land på styling.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 send en mail til disse og spør! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg