Gå til innhold

Svært Einser bildearkiv!

Ranger emnet

eiriksmil

Anbefalte innlegg

Hallois,

Et par gutter fra USA har laget et arkiv til nytelse for alle Einserelskere, som man finner her. Arkivet er søkbart, og bildene er tagget med diverse tags, søker man for eksempel på "euro" får man Einsere bygget i Euro-stil, søker man "BBS" får man som det tilsier, BBS felger og biler som ruller på disse, og søker man på "green" får man opp grønne biler. Det er brukervennlig, og databasen er 1124 bilder per dags dato, og tro meg når jeg sier at det blir mer. Var en på Vortex som snakket om at han selv hadde 3.000 bilder alene, og de håpet visst på over 5.000 søkbare bilder etterhvert.

Kos dere, det skal jeg!

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
noen som vet hvem som selger de kjempebreie skjermutbyggerne som er på mange av bildene?

Dette lurer jeg også på, råeste skjermbredderene jeg har sett!

2004 Volvo V70 D5 AWD "Black Edition"

2001 VW Golf IV 4-Motion 1,9 TDI 150hk/320nm

1983 VW Golf GTI 16V Turbo (Overmotorisert-leketøy)

1981 Volvo 244 (Bane/drag-prosjekt)

1968 VW 1300 (Orginal-prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har søkt litt nå, ingen som vet av norske sider som selger disse?

så langt dårlig med det.. ikke noe farlig å bestille utelands vettu ;)

alt. hør med kollevold, pedersen racing, gundersen motorsport,

så går det ann å snakke med holmsens glasfiber eller hva det het i hokksund.. de lager.. men, hva fant du ut av å søke litt?

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider