vwsportz Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 ja er ganske klar over det:) tenkte hvis man var så heldig at noen kanskje ikke trengte å skaffe gjennom utlandet.. men ett siste spørsål, kommer disse bredderne i forskjellige utførelser og størrelser, eller er det enkelt og greit bare å spørre etter gruppe H skjermbreddere til golf 1? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 nå har jeg sett igjennom en del av galleriet, og finner inngen bil med horisontalt todelt lakk? Synest det var litt merkelig, noen som har bilder av det? Har sett dette på det meste av biler, og synest det var rart og ikke ha sett det med en bil med så naturlig deling på midten:p Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Rart, jeg fant iallfall to bilder, søk "two tone". Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 Rart, jeg fant iallfall to bilder, søk "two tone". Eirik ja, jeg bladde bare fra en ende jeg, visste ikke hva jeg skulle søke på:p Synest det er litt kult med todelt farge, i alle fall brun/beige og slik! Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_nh Skrevet April 11, 2007 Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 må bare si at dette var en konge tråd:P Siter MB 190E 2.3 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg