virtual Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 hvilken enhet måler luftmengden på motorstyringa du har da? jeg for min del sliter med lmm.. ikke nok med at lufta i rørene og cooleren som er målt blir borte, men den blir målt om igjen når den presser seg ut.. dette fører til altfor fet blanding, og deretter at motoren kveles. nå har jeg en ganske liten dumpventil, som jeg har shimsa ganske mye.. fungerer helt greit da :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Enten den var koblet resirk eller fritt så fikk jeg en liten lag. Nå kjenner jeg ikke lag etter girskift på turtall med dumpen borte Da skiller det litt tydeligvis... uten dump på R'en lagger det vanvittig. Med dump,lagger ikke det grann. Men den har jo ikke 1400+ kg til å dytte vogna mens turboen jobber seg opp igjen heller... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 hva slags bil er det da? vag får ganske fet lyd bare ved å montere powerfilter OBS!!! filteret må være uten olje. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 hva slags bil er det da?Hvis den var til meg så står R'en i signaturen min..og avataren. :driving Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 hva slags bil er det da? vag får ganske fet lyd bare ved å montere powerfilter OBS!!! filteret må være uten olje. Hvorfor uten olje? Hvorfor leverer et såpass seriøst firma som K&N filtre med olje, til biler med luftmassemåler? Så lenge filteret har korrekt mengde olje, så går det helt fint! Edit: Og en annen ting.. "Powerfilter"? Det er et noe jeg heller ville ha valgt å kalle "Åpent", eller "Konisk" luftfilter. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Virtual; Finnes mange åpne filtere som ikke er Koniske:kiss Men bytt ut dumpen med en varmeflaske; de sa det gikk ann og Gatebilmagazzzine, så da må det være heftig og vitenskapelig dokumentert :partyon: Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Virtual; Finnes mange åpne filtere som ikke er Koniske:kiss Hehe, selvsagt ikke alle da :) Men siden sikkert 90% av alle åpne filtre er det, så velger jeg det som en felles betegnelse. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Virtual; Finnes mange åpne filtere som ikke er Koniske:kiss Men bytt ut dumpen med en varmeflaske; de sa det gikk ann og Gatebilmagazzzine, så da må det være heftig og vitenskapelig dokumentert :partyon: Må vel være det siste innen tuning.. Jentedump: Guttedump: Fjortisdump: Uendelig mange muligheter.. Men jeg tviler på at varmeflasker tåler mye oljedamp, kulde og varme i lengden. Ender vel med en enorm pop :O) Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Hvis den var til meg så står R'en i signaturen min..og avataren. :driving Hehe var ikke helt med der jeg. så hvis det er snakk om sykkel her melder jeg bare pass for det er ikke min sterke side. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berild Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 en ssq skal høres sånn ut viss ikke er det ikke no hks ssq ;);) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg