SStande Skrevet Mars 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 er det noen som vet om et digitalt speedo meter til en audi typ 85?? speedometeret fra coupe gt passer hos meg,men jeg trenger alt av deler som skal være med.. håper noen vet om noe for jeg har ventet en stund nå men det er visst vanskelig å få tak i:drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 her var det ikke mye hjelp å få gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flipp Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 en smule offtopic: er slike speedometer plug-n-play på en coupe quattro f.eks? eller er det en bunt med ledninger og målere som også må inn? Siter [ ] 90 Audi 80 Quattro [x] 85 Toyota Tercel, [x] 85 Audi Coupe Quattro, [x] 72 Opel Manta A, [x] 88 VW Golf 2 Syncro, [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 ja,er vel kanskje litt ot.. men lurer vertfall på om de passer inn?? fannt en side på nettet som det står hvordan man skal gjøre det og man trenger en del saker til det.. noen ledninger og brytere + speedoen såklart.. (SORRY OT) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hepper'n Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Sjekk e-bay. Tror det er det enkleste. Hvis du skal fra analog og over til digital, så er det en del jobb. Forhørte meg om dette selv rundt om kring, og fikk som savr at det var ikke verdt det:) Ser kult ut, men minusen er at det oppdaterer seg litt seint..... Siter '02 Audi A4 1.9 TDI '85 Audi Coupe Quattro Member of VWACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg