VCE Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Vil du kalle f.eks en Chevy Starcraft van eller en Tahoe/Suburban for en lastebil? Ja, det gir også lov til å kjøre 7500 kg lastebil - jeg vet... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Vil du kalle f.eks en Chevy Starcraft van eller en Tahoe/Suburban for en lastebil? Ja, det gir også lov til å kjøre 7500 kg lastebil - jeg vet... Ja faktisk,ikke lastebil, men lett lastebil;) du vet vel d du,slik som mange andre her, at man i noen tilfeller må ha c1 for å kjøre en van vel?(G30) den er faktisk noe tyngre en en vanlig personbil, og ikke mist større, ikke rart et d er klasser i norge heller, når man ser så mye idiotisk kjøring her :shake Når d gjelder førerkort, så er d nok ikke så enkelt som man tror, men kan kjør opp i ett land, men kommer til norge å blir stoppa, med et annet førerkort,da kan d bli problem å greier fordi du faktisk har mista ditt i norge, d her dem i reg sitt, ikke d at jeg mener d ikke går, men er nok ikke så jævla enkelt dette som man tror, å har du ikke et eøs kort, ja da er d værre med en gang. har selv svensk kort, å bråket med purken mange ganger fordi d ikke er norsk, men d er eøs kort, å da må dem bare holde kjæft, men jeg har ikke svenskt førerkort fordi jeg mista mitt i norge da;) Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Glem fyllekjøring og kjøreforbud i mitt tilfelle! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Jeg har hørt om mange folk som har reist til polen og tatt lappen der. Litt nye regler der nå, så du må ha "bodd" der i 100 dager. En taxisjåfør sa det bare var å snakke med en kjøreskole, så ordna de alt det for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Norsk kjøreskole? :uhhmmwhat?: Jeg hadde satt pris på om noen kunne henvise meg til noen forskrifter ang. dette! Evnt. noe kontaktinformasjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRÅVL Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Noen flere med innspill? Vet noen hvordan reglene for førerkort utarter seg i de forskjellige statene i USA? Hvordan er f.eks. California? Også var det dette lovende rally-individet på 17 år (Anders/Andreas-noe?), etter hva jeg har forstått så tok han lappen i England i alder av nettopp 17? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg