Gå til innhold

Førerkort i utlandet?

Ranger emnet

KRÅVL

Anbefalte innlegg

Vil du kalle f.eks en Chevy Starcraft van eller en Tahoe/Suburban for en lastebil? Ja, det gir også lov til å kjøre 7500 kg lastebil - jeg vet...

Ja faktisk,ikke lastebil, men lett lastebil;) du vet vel d du,slik som mange andre her, at man i noen tilfeller må ha c1 for å kjøre en van vel?(G30) den er faktisk noe tyngre en en vanlig personbil, og ikke mist større, ikke rart et d er klasser i norge heller, når man ser så mye idiotisk kjøring her :shake

Når d gjelder førerkort, så er d nok ikke så enkelt som man tror, men kan kjør opp i ett land, men kommer til norge å blir stoppa, med et annet førerkort,da kan d bli problem å greier fordi du faktisk har mista ditt i norge, d her dem i reg sitt, ikke d at jeg mener d ikke går, men er nok ikke så jævla enkelt dette som man tror, å har du ikke et eøs kort, ja da er d værre med en gang.

har selv svensk kort, å bråket med purken mange ganger fordi d ikke er norsk, men d er eøs kort, å da må dem bare holde kjæft, men jeg har ikke svenskt førerkort fordi jeg mista mitt i norge da;)

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere med innspill?

Vet noen hvordan reglene for førerkort utarter seg i de forskjellige statene i USA? Hvordan er f.eks. California?

Også var det dette lovende rally-individet på 17 år (Anders/Andreas-noe?), etter hva jeg har forstått så tok han lappen i England i alder av nettopp 17?

Lenke til kommentar
Del på andre sider