Gå til innhold

Hvilken butikk er best og billigst?

Ranger emnet

trusa88

Anbefalte innlegg

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller har alle forhandlere av Ice Audio sine produkter nøyaktig samme pris?

Da er det vel kundeservice som avgjør hvor man handler?

Forøvrig er det mange sjapper på nett som kunne ha trengt en Web-designer...

Importør bestemmer veilledende pris, er jo helt normalt det. Og viss du klarer å spørre om et pristilbud vil du få helt andre priser.

Engenaudioer en meget bra forhandler :)

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Importør bestemmer veilledende pris, er jo helt normalt det. Og viss du klarer å spørre om et pristilbud vil du få helt andre priser.

Hvis de har så god avanse på listepris syns jeg det er litt rart at det ikke fins en større seriøs aktør i markedet som satser på lave priser.

Du kan jo prøve å spørre Komplett.no om å få pristilbud der....da kommer du nok ikke langt.

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de har så god avanse på listepris syns jeg det er litt rart at det ikke fins en større seriøs aktør i markedet som satser på lave priser.

Du kan jo prøve å spørre Komplett.no om å få pristilbud der....da kommer du nok ikke langt.

Du har så rett, så rett. Det finnes bare én aktør i bilstereomarkedet som gjør dette slik det burde gjøres, og han er allerede nevnt overnfor i min forrige post. Når han i tillegg har kundeservicen på plass, da er det jo bare gull. Produktene kicker ass og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett, så rett. Det finnes bare én aktør i bilstereomarkedet som gjør dette slik det burde gjøres, og han er allerede nevnt overnfor i min forrige post. Når han i tillegg har kundeservicen på plass, da er det jo bare gull. Produktene kicker ass og...

Viss det du sier om Morel.no er sant så lurer jeg på hvordan jeg klarte å skaffe meg ca. 25% på varer som kom derfra..? Og her var det ikke snakk om mer enn rundt 2000 kroner som gikk ut av lommeboka mi.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider