Gå til innhold

Hvilken butikk er best og billigst?

Ranger emnet

trusa88

Anbefalte innlegg

Alle importører og forhandlere må ha en viss avanse for å kunne drive butikk...dette sier seg selv.

At enkelte regner seg mere avanse enn andre er en helt annen sak og noen har lagt veilprisen noe så inn i Hæ*****e høyt kontra andre.

har selv sett hvor mye mere en ikke navngitt importør tar for produktene sine og det er ikke rent lite denne importøren koster oss forbrukere.

Ser dere skryter av Pål(morel) for hans priser og det skal han ha all ære for men han er ikke alene bare så det er sagt.

Viss det du sier om Morel.no er sant så lurer jeg på hvordan jeg klarte å skaffe meg ca. 25% på varer som kom derfra..? Og her var det ikke snakk om mer enn rundt 2000 kroner som gikk ut av lommeboka mi.

Handlet du direkte fra Morel.no er det ikke så rart at han kan gi deg 25% rabatt,da handler du rett fra importør og det er ingen mellomledd som også skal kunne regne seg avanse.

Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet du direkte fra Morel.no er det ikke så rart at han kan gi deg 25% rabatt,da handler du rett fra importør og det er ingen mellomledd som også skal kunne regne seg avanse.

Jeg handlet fra forhandler, morel ville ikke gi like god pris. Men det er jo naturlig så han ikke undergraver sine egne forhandlere.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har så rett, så rett. Det finnes bare én aktør i bilstereomarkedet som gjør dette slik det burde gjøres....

Å ha en pall med subwoofere og forsterkere som han kan pushe mellom slagene som rørlegger og vekter mener du?

Mvh

Dag Johansen

"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall en aldri så liten avsporing...............

Men, min mening er at dreamtm er den beste og billigste stedet enn kan handle utstyr fra....alt ifra billig til dyrt, og med slakta priser... så, da er det ikke så dyrt alikevell.. ;)

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At enkelte importører har drømmepriser som veiledende har vi jo sett .

Dermed kan de gi så fantastiske tilbud og rabatter .

Grunnen til at Ice Audio har like priser hos de fleste forhandlerne er at de har priset seg på et fornuftig nivå .

Deres priser ligger på nivået du finner i andre land .

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, Focal er ikke såååå verst priset egentlig, (edit: kommer så klart an på seriene!) men personlig vil jeg ikke ha det igjen. Av andre årsaker enn pris. Cadence var ganske dyrt en stund, men sist jeg sjekket var vel prisene sunket noe. Ground Zero er overpriset, særlig elementene laget i USA.

Men at enkelte forhandlere har drømmepriser og gir svære rabatter for å få deg til å tro du har gjort en god handel, det er helt riktig, og helt dustete. Min mening.

Dette har vi diskutert i 7 lange og 7 brede før, nå blir sikkert tråden sperret. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPL Dynamics var bra priset, men...

Ja, alle merkene er priset på samme måten. Så prisene på audiopipe,memphis caraudio , profile og atomic er også bra priset. ;)

Norwegian Champion, 00-01-02-03-06-07-08

00-155.7db superstreet nw

01-170.2db xtreme5+ 02-170.6db xtreme5+ 03-156.7db xtreme 1+

06-155.6db street b 07 - 158.9db street b. 08 - 159.2db street c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boomboxx .

Har full respekt for at du ikke liker Focal .

Forskjellig smak må man respektere .

Men poenget er at Varene er lavt priset i forhold til prisene produsenten tar .

Og de prisene kjenner jeg .

Men som sagt enkelte importører overpriser varene, med tanke på hva de betaler .

Mvh Frank

God helg folkens .

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon som har erfaringer med http://www.streetsound.no?

det er samme fyr som driver Streetsound og transmedia som du spurte om tidligere. Eneste jeg har hatt kontakt med de med er at jeg ville ha et pristilbud på en pakke om jeg kjøpte mye, men etter 1 uke uten svar gav jeg opp. Men for alt jeg vet kan det såklart ha vært en meget stressende periode eller uflax;)

Jeg ville enbefalt http://www.installbay.no ;) Topp service, og koselige folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider