Sierra_sedan Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 og igjen skjønner jeg ikke hvorfor du blander inn LØPSbilen min i dine vrange små urellevante meninger.. ta foreksempel forden da?.. Excursion! 4tonn den drar deg fortsatt i axx.. hva er poenget ditt?... imprezan trenger jeg ikke en gang å nevne for da mister du stjerna på panseret i dragsuget og cossien min som er klar til våren flekker håra av alt du eier å har=)=)=))=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 mhm.. sett flere av dere på rudskogen! dere klarer jo faen ikke å komme dere ut av depoet før dere snurrer en gang;) så jeg skal holde meg langt unna cossier Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra_sedan Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 mhm.. sett flere av dere på rudskogen! dere klarer jo faen ikke å komme dere ut av depoet før dere snurrer en gang;) så jeg skal holde meg langt unna cossier Kommer til å ligge så langt bak meg at du ikke trenger tenke på å holde deg langt unna :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hmh.. tør du å vedde på dette? hva får deg til å tro at du skal klare å holde deg på i nærheten en gang? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra_sedan Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 holde meg på i nærheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 javell da.. Hva får denne unge herren her til å tro at du i det heletatt skal klare å holde deg i nærheten av meg på bana?... SKjønte du det nå?.. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra_sedan Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 javell da.. Hva får denne unge herren her til å tro at du i det heletatt skal klare å holde deg i nærheten av meg på bana?... SKjønte du det nå?.. skal ikke være i nærheten...kjører i fra deg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 jasså:).. så spennende! dette kan jo nesten bli litt morro.. Hva er din beste tid på f.eks rudskogen da? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra_sedan Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 har aldri tatt tid, og har aldri kjørt no helgromt der så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 så hva får dge til å tro at du skal klare å kjøre i fra noe som helst bare fordi du har en cosworth?.. eneste stedet du vil klare å dra på blir rett frem på sletta og det blir da for seint for da er jeg allerede i s'en;) ikke glem at sierra suger realt til kjøring i svinga;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra_sedan Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 hahaha, hør på deg a...at du har over 300 innlegg og fortsatt er på forumet, er et mirakel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 døh påsan! jeg er veteran i bullshit så trekk en kølapp om du tror du kommer no sted, men igjen ikke ro deg unna nå. du vet jævli godt at du blir eid på bane så hva er vitsen med å en gang STARTE den disk?. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 og cossien min som er klar til våren flekker håra av alt du eier å har=)=)=))=) nå ble jeg nyskjerrig her, hva har du gjort med cossien din? siden du påstår du kjører fra rdl? skulle likt og sett en sliten gammal ford dra fra 200`n til robert ja.. edit: ser du har en sierra 2.0... er det "cossien" din? haha Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 ja hva nåa?.. blir det ikkeno kjøring eller!? skla jeg stikke å tanke opp E85? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg