DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 haha. han var søt. tipper jeg vet hvem som blir bronsjemedaljisten i spesial olympics her Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Muttern? Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 haha.. hvem sin Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 næh, han som feiga plutselig ut i disk. her Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Hehe, Dette ble en heftig duell. VOLVO POWER!!! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sierra_sedan Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 jepp...keep drifting, luketic. ontopic fra nå av her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 DRFT-R, lurer på ossen bil du hadde kjørt vis du ikke hadde blitt sponsa av morra di hele tiden:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Feiga ut av drittpratet mener du. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 tjah, mest sannsynlig samma som jeg kjører den dag i dag, bare at jeg hadde kuttet ut de andre motorsportgrejene jeg har holdt på de andre åra;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Skal ikke satse på sykkel da, istedet for dette bilfjaset? For det hadde du virkelig talent for.. Kan ikke si det samme om firehjulstrekker kjøringa;) Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Feiga ut av drittpratet mener du. Da er det jo enda et tegn på at du ikke er mann om du lar deg skremme av det lille jeg har slengt her da;)! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Skal ikke satse på sykkel da, istedet for dette bilfjaset? For det hadde du virkelig talent for.. Kan ikke si det samme om firehjulstrekker kjøringa;) ooOooOooH! tappert forskjøk på ræva come back! haha.. der traff du meg nesten! hva med at du kanskje får deg en bil du får litt fart på og setter kursen til skogs så ser du selv hvordan det går når man prøver å leke seg litt over 100KM/T ?:) men det tør du vel ikke! Han med sierran;) jeg venter på deg til sesongen;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Var ikke et forsøk på noe comeback, jeg mente det.. Har sett filmene dine sikkert 100 ganger.. Drop-off og slikt.. Har hatt cossie 4x4, fikk da brukt den til slikt moro, men uten noe cam i bilen, for jeg har ikke behov for å vise det frem.. Om ikke skulle du da fått sett Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 PS: Har bodd i skogen i 23 år, så trenger ikke sette noe kurs mot noen skog.. Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 behov for å vise frem?.. tjah tenk så kjedlig internett hadde vært om alle gikk i dine spor da påsan?... aldri å finne en jævla film eller bilde på nettet som er gøy å se på.. tenk over det jeg trenger ikke å uttale meg for jeg vet at du ikke tør å gå i mine fotspor uansett;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg