Gå til innhold

Ungdom og bilkjøring

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 830
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha, at japanske biler har noe å stille opp med ser vi jo på rudskogen. Hvor er japsen som drar vs-motor på langsletta, veslejenta mi?!

 

er ikke ute etter raserbiler, skulle jeg mot all formodning hatt det skulle det blitt enten cosworth eller volvo turbo, om jeg ville hatt det, kunne jeg jo skaffa meg en cosworth f.eks, noe jeg ikke har giddi,for diesel og stjerne på panseret er tingen jeg satser på med min interesse.

 

forøvrig:

får jeg stilt opp turbotrykket litt i Münchentralla mi har jeg 650nM på 1.1-1.2(husker ikke eksakt) bar uten å modifisere annet enn opp med turbotrykk og bensintilførsel evt. I tillegg kunne jeg jo ha fiksa sprutet osv for å satt deg på plass, men det gidder jeg som sagt ikke. har til rådighet en 745iA 3.2 turbo om jeg absolutt skal ha noe som flytter seg greit nok til å ikke skape trafikkfarlige situasjoner, men da ødelegger jeg en originalbil, noe jeg ikke gidder.

 

Men jeg skjønner japsens minderverdighets følelelse, de har jo aldri kommet med noe som matcher tyske vogner eller volvo for den saks skyld. Nå er det jo et sjukt menneske som har benka nær 1000hk i volvo rødblokk også.

 

Jeg stiller heller med svartrøyk til disposisjon, fordi jeg er ekte mann fra bygda og ikkeno gangster fra ghettoen,desverre begynner det å bli mange av sånne som deg!;)Vi litt ekte menn setter norsk tradisjon høyt veitu, det skjønner ikke sånne som deg hva er engang! Traktor,skøgsmaskiner,gravere, hjullastere og lastebiler er tingen! du som kjører scania kranbil bør vel forsåvidt ikke væra så tett i skallen? som du er!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha der ja.. gratulerer for årets mest innkompotente innlegg den siste timen biring! du fortjener medalje

 

jeg kan hvis jeg vil, som morra di sa.

 

forresten, blir vel ei merce til på nyåret, så da skal jeg vise deg ekte bil på et treff et eller annet sted.

 

Så kan vi diskutere litt der, kanskje du er en grei kar i virkeligheten? du bare later som om du mangler liv her?!

 

nuss!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan tenkes skru opp den merca di du så får du se

 

Ja, vi må skru litt! Kommer ikke til å gå bedre enn bilen din, men blir MYE MYE grommere! Kan godt få stilt opp excursion din litt hvis du vil det? eller er du person som ikke tør fordi du er "redd for motoren":P

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan tenkes skru opp den merca di du så får du se

 

forresten! du har ikke sett gamle bilen min i jessheim-området? hvit,kappa 123 med 3" rakrør og ei svær stjerne i bakruta?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi må skru litt! Kommer ikke til å gå bedre enn bilen din, men blir MYE MYE grommere! Kan godt få stilt opp excursion din litt hvis du vil det? eller er du person som ikke tør fordi du er "redd for motoren":P

 

Tjah. forden min har nå 365HK/1100nm... hva tenkte du på?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja som du ikke har skjønt det er det plastikk og glassfiber som gjelder om du skal kjøre fort og hardt .. ikke stål. så jeg skjønner godt misunelsen;)

 

men igjen puster jeg lettet ut og tar dette med en klype salt for jeg skule likt å sett noe som helst dråg av en mercedes holde følge bana rundt!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjah. forden min har nå 365HK/1100nm... hva tenkte du på?

 

tenker på småjentene dine(imprezan og sladdetralla)forden din skal det litt til for å slå ja, men personlig må jeg si at den ikke er sammenliknbar med en god,gamal,oppstilt 300tdt som det suser godt i.

 

skal gi deg oppskriften ti en grom bil:

 

-masse rust og sliten bil+ dårlig lakk

-minst 3" rakrør fra turboen(gjerne bytte til lastebilturbo)

-intercooler er kjekt så du får lada enda mer og bedre kjøling(på123 økte driftstemperaturen med 16-17 grader, lå på rundt 100 varmegrader.

-ta av slangen mellom turbo og WG så turboen lader alt den makter(hvis du kjører originalturbo)

-stilt opp aldaen og dieselpumpa alt det er mulig ut, bilen blir umulig å starte hvis det er under 10 varmegrader, kanskje ikke brukervennlig, men helrått er det i hvertfall.

 

da er det bare å begynne robert.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, høres ut som det blir en værsting kamp mellom mærce og plastikk på rudskogen snart, Gleder meg:)

 

nei, nå har du lest dårlig, vi snakker kulest stil, han fliser meg for å si det sånn!

 

Men jeg eier han lett på grommest bil!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår