Gå til innhold

Ungdom og bilkjøring

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

  • Svar 830
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stil ja, da vinner mærca lett:)

 

heldigvis kjører du også skikkelig bil! Blir glad når jeg ser skikkelige biler her...har vokst opp i volvodistrikt, så det er ikke umulig det blir volvo på meg i framtida(har en 240 med sperre til litt leiking da)

 

leser prosjekttråden din nå, blir gromt!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på småjentene dine(imprezan og sladdetralla)forden din skal det litt til for å slå ja, men personlig må jeg si at den ikke er sammenliknbar med en god,gamal,oppstilt 300tdt som det suser godt i.

 

skal gi deg oppskriften ti en grom bil:

 

-masse rust og sliten bil+ dårlig lakk

-minst 3" rakrør fra turboen(gjerne bytte til lastebilturbo)

-intercooler er kjekt så du får lada enda mer og bedre kjøling(på123 økte driftstemperaturen med 16-17 grader, lå på rundt 100 varmegrader.

-ta av slangen mellom turbo og WG så turboen lader alt den makter(hvis du kjører originalturbo)

-stilt opp aldaen og dieselpumpa alt det er mulig ut, bilen blir umulig å starte hvis det er under 10 varmegrader, kanskje ikke brukervennlig, men helrått er det i hvertfall.

 

da er det bare å begynne robert.

 

 

 

vet seriøst ikke om jeg skal le eller grine.. er du full av ironi eller er du seriøst virkelig tatt av vinden?

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet seriøst ikke om jeg skal le eller grine.. er du full av ironi eller er du seriøst virkelig tatt av vinden?

 

x2.. Vi hadde seriøs møkkaslenging på gang også kommer han og er verdensmester med mæsja si!

 

Jeg KAN trimme bilen min til 1000 hester jeg også! Hvis jeg legger i 500000 bare! Men jeg gidder ikke!

 

Skrotnisse!

TripleBoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

triple.. hahah! im backin ya up me bitch!

biring er spesiell jævel! han er som en m16x1.25 bolt.. merkelig og sjelden gjengestigning som er helt homo å ha med å gjørra;)

 

den merca di duger ikke til noe annet en å frakte arabere ut av landet søta! væffal ikke til banebruk:) ikke er det mye stil over'n heller! såfall hadde vel samtlige sigyønere hatt respekt i beograd fordi døm kjører rundt i merce

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x2.. Vi hadde seriøs møkkaslenging på gang også kommer han og er verdensmester med mæsja si!

 

Jeg KAN trimme bilen min til 1000 hester jeg også! Hvis jeg legger i 500000 bare! Men jeg gidder ikke!

 

Skrotnisse!

 

hehe, såpass dyrt blitt med justerbar btr og mekanisk t-trykk regulator som jeg har liggende? jøss, trudde det tok litt tid bare jeg men, men dere holder dere godt sammen, slummen altså.

 

jeg er verdensmester ja, er litt vondt å være noe annet når du kjører en to tre veitu.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, såpass dyrt blitt med justerbar btr og mekanisk t-trykk regulator som jeg har liggende? jøss, trudde det tok litt tid bare jeg men, men dere holder dere godt sammen, slummen altså.

 

jeg er verdensmester ja, er litt vondt å være noe annet når du kjører en to tre veitu.

 

SYns du hadde diesel jeg.. der har du faktisk ikke en FPR....!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

triple.. hahah! im backin ya up me bitch!

biring er spesiell jævel! han er som en m16x1.25 bolt.. merkelig og sjelden gjengestigning som er helt homo å ha med å gjørra;)

 

den merca di duger ikke til noe annet en å frakte arabere ut av landet søta! væffal ikke til banebruk:) ikke er det mye stil over'n heller! såfall hadde vel samtlige sigyønere hatt respekt i beograd fordi døm kjører rundt i merce

 

har jeg blitt sigøyner og nå a?! Du skal ha at du får sagt litt av hvert!

Orker ikke mer krangling nå kammerat, du vinner!

 

Vi kommer vel strengt tatt ikke til noe fornuftig konklusjon når vi er såpass uenige...vi får heller ta det i natura om du skjønten?! hehehe, nei, nok guttekos-prat nå syns jeg.

 

Jeg klarer ikke å bli sur, bare lei meg.

 

ha en koslig kveld søtmoms:hug:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, såpass dyrt blitt med justerbar btr og mekanisk t-trykk regulator som jeg har liggende? jøss, trudde det tok litt tid bare jeg men, men dere holder dere godt sammen, slummen altså.

 

jeg er verdensmester ja, er litt vondt å være noe annet når du kjører en to tre veitu.

 

 

Du sier: "Jeg kan få xxx hester ut av bilen min, hvis jeg bare gjør ditt og datt.. Men det gidder jeg ikke" Muttern kan få 500 hester ut av hiacen sin hu og om a skifter motor og trimmer, men hu gidder ikke!

 

Jævla hue!

 

Du kan da tru du får noe hester ut av den skrabben din, men du sitter igjen med skjegget fullt av postkasser om du prøver! Garantert

TripleBoy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier: "Jeg kan få xxx hester ut av bilen min, hvis jeg bare gjør ditt og datt.. Men det gidder jeg ikke" Muttern kan få 500 hester ut av hiacen sin hu og om a skifter motor og trimmer, men hu gidder ikke!

 

Jævla hue!

 

Du kan da tru du får noe hester ut av den skrabben din, men du sitter igjen med skjegget fullt av postkasser om du prøver! Garantert

 

alder?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår