merce-123 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 for å legge til det robert skriver: igår hadde jeg kollidert TO ganger om det ikke hadde vært for at jeg har rask reaksjonsevne... begge gangene så jeg gråhåra måne etter det jeg klarte å få med meg. Fitta jeg traff nesten andre gangen, var ei hemma høne som holdt svingen lenge etter utover sletta og var med hele bilen midt i kjørefeltet mitt, så jeg fekk vrengt bilen ut på grass/side-grusplass og vrengt inn rett før fjellveggen på inner'n. Jeg tør å skryte på meg at jeg har vært grunnen til at ikke 4-5 kollisjoner har oppstått, som fort kunne blitt dødsulykker, merkelig nok er det alltid damer eller gamlinger. Lær dere å vri på det jævla rattet, alle som har IQ over 20 klarer det! (sikta til gamle gniere, om det er noen her på forumet) hadde jeg kjørt lastebil med viltfanger, skulle jeg faen meg ikke flytta meg, er faktisk sånn folk lærer av! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Om man har talent for å kjøre fort eller ikke hjelper vel ikke så mye hvis man har 2 i promille.. Eirik Der må jeg si meg rimelig enig! Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna93 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 DRFT-R, ser meg faktisk enig i din påstand, der eldre er farligere enn ungdom pga. reaksjonsevnen. Med årene blir vel egentlig raksjonsevnen bare dårligere og dårligere, tenker på utover 40-50årene også oppover. Men nå finnes det simulatorer som skal være veldig realisktiske, der man må øve på forbikjøringer osv. Hadde ikke vært feil å begynne som 14 åring i disse maskinene for å få litt mer kontroll når man skal øvelseskjøre, og komme seg ut i traffiken. Ser ingenting negativt ved å starte i tidlig aldrer i disse maskinene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabiz Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 DRFT-R: Amen. Fabiz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Vil ikke alltid si at de er trege pga alderen, men heller det at de tror de eier veien fordi de er eldre! Verste jeg veit er folk som lever opp til høyre regelen og lever kamikaze med å hive seg ut forran men i kryss..! forbikjøre meg for så å kjøre saktere og sinke meg! Også når de forbikjører så klarer dem faen ikke å plassere den 4.5m lange lille drittbilen sin langt nokk forran snuta før dem legger seg inn, og dermed sneier meg omtrent blir bare oppgitt jeg! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Hu her var godt over 30 som kjørte.. Midt på midtdelern, meid ned skilt... hvordan?!.. hu kom faktisk ovenifra! bilen ble snudd 180! Dette var en eldre kjerring. tror jeg bortimot 50åra! Eldre gubbe! god gammal norsk familie far med full familie ombord. mente han ble presset av en lastebil til å skifte felt.. vel..istedet for å bremse ned så velger vi heller offroad! voksen fører + pasasjer. skifta felt for tidlig... som vanlig! Gammal gubbe husker jeg. dundra med fronten OPP på den betong kanten fordi han svingte for tidlig ut til påkjøring! Her valsa det ut et eldre ektepar! også skifta felt for tidlig! En stresset mor på vei til jobb!.. kom for seint alikevel! Dette var en eldre gubbe Denne bilen var tom når jeg rulla forbi! Han her var i 30-40åra! skvatt som faen da han kom i motgående kjøre retning MOT 2 filer på carlberner! Enda en eldre tulling som tvang seg inn forran en lastebil i rushen, ble ikke sett! og dermed påkjørt! En eldre kar fra høland som ikke taklet tåka! Stressa eldre gubbe som ikke følger med.. Morsomte er at han dundra inn i ræva på bussen i et buss taxi felt fordi han skulle snike kø;) Voksen somalier som ikke helt skjønte at det var rødt , og ikke han gamle kødden som kjørte bussen heller med å stoppe! Vokseb gubbe i 50åra som havna på taket fordi det var litt glatt! hjalp han opp for 200spenn! En eldre kar som snurra på østreaker.. på rett vei vel og merke! ogfortsatt dum nokk til å ikke klare å snu bilen og kjøre men må derimot ha assistanse av snuten! Eldre svenskt ektepar som taka hengern sin ut på et jorde på rett 4 felts vei! Her var det 3 biler innvolvert.. BARE eldre mennesker. optil flere i hver bil! rett 4 felts, sol.. tørt! bare 500m lenger ned i veien også på lier ligger det 2 biler til.. bare noen dager i forveien! her var det enten denne eller 2 biler som var innvolvert! voksen sjåfør med kone og minst et par. en kritisk skadet Nå rett før sommern var det en gammal gubbe som kjørte nedover lier bakkene og bestemte seg for å plutselig ta usving rett før den siste tunnellen for så å kjøre opp igjen! han ble møtt av 2 biler som kom ut av tunnelen og dundra i han! 3 biler.. 3 voksne mennesker! Fortell meg!.. hvor mange unge kjører i motgående kjøre retning E6 etter gardermoen?... hvor mange VOKSNE kontra UNGE mennesker blir stadig stoppe/anmeldt for å kjøre i motgeånde med flere felt og veidelere/autovern?.. makes no fucking sence! Jeg skulle ønsket å sagt at jeg jobbet for viking! men jeg kjører bare kranbil og er på rett sted til rett tid! dette er bare bilder jeg har av voksne som jeg har sett! har et fåtall yngre også! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 ooooooooooj... 35! klarte ikke å bestemme seg for hvilken fil hu skulle ta! Elle melle deg for SMELLE! http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2279683.ece Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 ooooooooooj... 35! klarte ikke å bestemme seg for hvilken fil hu skulle ta! Elle melle deg for SMELLE! http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article2279683.ece hahahaha, evig bra kommentar du skreiv! Sjekk bedreviteren under der som kommenterte innlegget ditt:P mye raringer. Legg merke til hvor "passivt" dem skriver, ikkenoe 18-åring, nære på å drepe seg selv, eller noe sånt, journalisten unnskylder neste seg for at han lever... Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 nei skal ikke være lett! er jo trosalt 4 felt å velge mellom! kanskje hu blei stressa og fikk et illebefinnende.. jeg vet at jeg som er så ung og sprek ville vært drit forvirra jeg å! har trosalt kjørti usa med 8felt HVER vei!DET var rått å velge filer fra venstre helt over til høyre for å kjøre av! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Oktober 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2008 har trosalt kjørti usa med 8felt HVER vei!DET var rått å velge filer fra venstre helt over til høyre for å kjøre av!Been there done that. Sjelden vært mer glad for blinklys.. downtown DC,Deanwood. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Oktober 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2008 Lol mye morsomme bilder:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Om man har talent for å kjøre fort eller ikke hjelper vel ikke så mye hvis man har 2 i promille.. Eirik Om ironien ikke kom igjennom, så prøvde jeg å si at han nødvendigvis ikke hadde noe forferdelig stort talent fra før :) Bare en rimelig rå bil. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Om ironien ikke kom igjennom, så prøvde jeg å si at han nødvendigvis ikke hadde noe forferdelig stort talent fra før :) Bare en rimelig rå bil. det kan vel HVERTFALL diskuteres(om bilen var rå altså) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Den Honda civic Type-R bilen han vant sølv med i standardproduction er nok noe av det råeste innen standard production i norge, eneste er integraen til Erlandsen, men den kom jo ikke før i år. TT'en derimot, har jeg ikke noen sans for selv :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Uansett hvor god bilen var eller ikke... Så var det jo ikke riktig å sette seg bak rattet, beruset og med to berusede personer... Ikke dirkete smart spør du meg! Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg