80 blå Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Her var det masse nyttig info rainman. Tusen takk skal du ha :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
80 blå Skrevet Mai 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2013 Tøff audi du kjørte den dagen du var utforbi her foresten. Visste ikke at det var deg jeg da he, he...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2013 He he har du sett meg på tur i svigermors audi cab :-) Hvor var det du såg meg da?,var flere plasser den dagen. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
80 blå Skrevet Mai 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 Ja Quattro73 sa du var ute i svigermors bil he, he...... Va tøff den. Skulle bare hatt noen stilige rosa audi ringer på panseret he, he..... Den Audien som sto rett på siden av der du parkerte hos han er min. Lurte litt på å foliere den litt :ahahahhaha: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mai 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2013 (endret) Ja hadde svigermor vist det fantes rosa ringer hadde sikkert de allerede vært montert he he. Foliering har eg også tenkt ein del på,men måtte nok funnet meg noe og øvd på først. Små ting klarer eg veldig fint, når det kommer til panser og større ting må ein vel helst være 2stk. folie på ebay 4.56m2/3mx1.52m koster 26€ pluss 20€ i frakt, spørs på kvaliteten da men sikkert gonok til å trene med. http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Wrapping-Auto-Folie-3D-Carbon-Schwarz-z-B-Dach-VW-Golf-4-IV-/130754885995?pt=Autozubeh%C3%B6r&hash=item1e7199396b Var ein enorm kunnskap quattro73 sitter på,den karen vett hva han snakker om :-) Såg bilen din da,det såg jo ut som ett fint folie prosjekt :-) Endret Mai 14, 2013 av rainman Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
80 blå Skrevet Mai 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2013 Kan jo tipse svigermoren din om det jeg da he, he... :roll: Om du prøver deg på bilen din så er det fint mulig å fjerne det om det ikke skulle gå bra første gang. Om du skal foliere litt store/lange ting så er det greit å ha en person med seg å holde, men det er mulig å få det til alene også. Å tips om hvordan du skal montere er jo mulig å få :) Akuratt den folien har jeg ikke sett før, men så litt stilig ut den da. Har ikke så vanskelig for å forstå seg på biler han nei. Ja jeg kunne tengt meg å prøve den nye print folien på den slik at jeg kan lage litt skygge effekt. Men må få tid til det først he, he.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg